piątek, 25 marca 2011

Życzę sobie...

 Jakoś tak sympatyczna i pokrzepiająca jest ta piosenka dla mnie, że musiałam :)

 

Larc-en-ciel "I Wish Lyrics"


Nakanaide konna yoru nanoni

Mimo, że noc jest tak piękna, nie płacz.

Hitorikiri hiza wo kakaete

Trzymaj się sama

Matteite kaketsuketeku kara

Bo czekając na rzeczy, one będą przyspieszać.

Gozen reiji no kane ga naru mae ni

Przed zabiciem dzwona o północy


Sono mado wo akete mite goran

Otwierasz okno i widzisz.

Machi wa mou kiseki ni afurete

Ulica właśnie jest przepełniona cudami

Natsukashii uta mo kikoeru yo

Możesz nawet usłyszeć nostalgiczną piosenkę

Ano sutekina orugan ni nosete

Na tych cudownych organach


Shinjiteru kimochi sae nakusanai you ni

Nie trać wiary

Mou ichido sono hitomi yurasete kuretara

Jeśli, raz jeszcze przewrócisz dla mnie oczami


...hora

...spójrz


Kimi ni ikutsumono masshirona tenshi ga maiorite

Jak wiele niewinnych aniołów przyleci do Ciebie

Warattara totteokino kono yoru wo iwaou

Jeśli się uśmiechniesz, to będziemy świętować tą zarezerwowaną/ zastrzeżoną noc


Takusan no itoshisa wo wakete kureta kara

Ponieważ zwłaszcza Tobie dałem wiele miłości

Nozomu nara sora datte oyoide miseru yo

Jeśli sobie życzysz, dla Ciebie mogę nawet pływać po niebie


...hora

... spójrz


Kimi wa dare yori mo taisetsuna hito dakara

Ponieważ jesteś dla mnie ważniejsza niż ktokolwiek inny

Donnani saigetsu ga nagaretemo waratteite hoshii

Nie ważne jak mija czas, chcę byś nadal się uśmiechała

Inotteru boku nanka dou nattemo

Nie ważne kim jestem dla Ciebie w życzeniach, niech się spełnią

Kimi ga itsumademo itsumademo
Shiawasede arimasu you ni

Żebyś mogła zawsze, zawsze znaleźć szczęście



Aby zobaczyć teledysk, kliknij.

  Źródło zdjęcia: tutaj.

2 komentarze:

  1. Przed 10 minutami sama skróciłam sobie grzywkę :) Nie krzywię się patrząc w lustro więc jest OK :) Wyprawa do fryziera okazała się kosztować zbyt wiele zachodu.

    I nie wiem czy nie przestanę tu do Ciebie zaglądać. Może jeszcze nie w przyszlym tygodniu, ale w następnym - gdy zaczną się odliczać dni - nerwowo tego nie wytrzymam :)

    Czytałam relacje z koncertu z Londynu, Miyavi zaśpiewał tam 3 nowe piosenki. Przynajmniej nie tylko ja nie będę znała tekstu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Asai gratulacje! :D moja kumpela, która u mnie ostatnio była z czasów studiów prosiła żebym całe włosy jej skróciła, a ma już naprawdę dłuuugie ;) ja się stresowałam (jak zawsze), a ta szczęśliwa jak koliberek wyfrunęła ;)

    Ja jakoś nie mam czasu ostatnio nawet na sen, sprzątam, sprzątam, a wczoraj o 23:30 skończyłam robić karpatkę :)

    Ja nie umiem w ogóle tekstów piosenek (biorąc pod uwagę, że przekręcam słowa :P)
    O! 3 nowe piosenki :D super! super!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli piszesz komentarz jako anonim, proszę podaj swój nick :D- łatwiej odpisuje się na komentarze ;) z góry dziękuję! (*^.^*)

Suwaczek z babyboom.pl

"Don't tell me you do not want someone who is simple, ordinary, uncomplicated? Instead you want someone who is hypocrite, pre-packaged, and defensive? In fact, many times I would think, I might as well be that hypocrite, but after just one day, I would discover that I really cannot go on...I like the real me very much. (Do you) want me to do phony things? I just cannot do it.
- ZaiZai"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...