niedziela, 6 marca 2011

Najdroższa

Hyde (L'Arc~en~Ciel)- My Dear


Pokochałam tą piosenkę do tego stopnia, że słucham jej cały czas :)Hyde ma cudowny głos, i cudownie ją śpiewa :D

kliknij na obrazek, aby posłuchać :)



Sa- Ai wo sagashite mitegoran fukai mori no mukoue to
(real love, my dear, is not for sale.)
Zutto me wo korashite mo boku wa mitsukerare nakatta kedo...
(real love, my dear, is hard to find.)

Śmiało, próbuj i szukaj miłości, z drugiej strony głębokiego lasu
(prawdziwa miłość, moja najdroższa, jest nie na sprzedaż.)
Mimo, że wysilałem oczy przez długi czas, nie znalazłem tego...
(prawdziwa miłość, moja najdroższa, trudno jest znaleźć.)

Kiite sekaijyuu ga ayamachi ni kegareteite mo
Kimi e tsunaidate wa itsumademo hanasanai kara
Soredake wa shinjite ii yo
Posłuchaj, nie ważne czy całe słowo jest skażone w grzechu
Nigdy nie puszczę tej ręki, która związuje mnie z Tobą
Możesz mi zaufać w tej jednej rzeczy.

Yattote wo nobashite tsukanda ureshikute dakishimeta
(real faith, my dear, is too fake.)
Sore wa totemo hakanakute sugu ni karete kusattayo
(real faith, my dear, is just a dream.)

Kiedy w końcu wyciągnąłem rękę i złapałem to w objęcia wypełnione szczęściem
(prawdziwa wiara, moja najdroższa, jest zbyt fałszywa.)
To wszystko było bezcelowe i uschło w jednym momencie
(prawdziwa wiara, moja najdroższa, to tylko marzenie.)

Itsuka sekaijyuu ga yorokobito meguriau koro
Kimi to deaete tara togirenai kanashimi nante
Keshite misenakattanoni
Jeśli do czasu cały świat w końcu spotka się ze szczęściem
Spotkałem Cię, taki niekończący się smutek
Nigdy bym nie pokazał
Where can it be?
Where can it be? ... in my heart.
Gdzie to może być?
Gdzie to może być? ... w moim sercu.
Kiite sekaijyuu ga ayamachi ni kegarete ite mo
Kimi e tsunaide te wa itsumademo hanasanaikara

Posłuchaj, nie ważne czy całe słowo jest skażone w grzechu
Nigdy nie puszczę tej ręki, która związuje mnie z Tobą

Tatoe kono omoisae... uso ni omowaretemo
Kimi e no kagayaki wa itsumademo furisosoideru
Soredake wa shinjite ii yo
Nawet jeśli te uczucia zostały wzięte jako kłamstwa
blask jaśnieje nad Tobą będzie płynął na zawsze
Możesz mi zaufać w tej jednej rzeczy.

2 komentarze:

  1. HYDE ma rzeczywiście bardzo ładny głos. I piękna ta piosenka, dzięki za linka :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. proszę :) ja dziękuję za komentarz :) tytuł mi się spodobał i to bardzo więc ją przesłuchałam i tak słucham i słucham, aż stwierdziłam, że zamieszczę :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli piszesz komentarz jako anonim, proszę podaj swój nick :D- łatwiej odpisuje się na komentarze ;) z góry dziękuję! (*^.^*)

Suwaczek z babyboom.pl

"Don't tell me you do not want someone who is simple, ordinary, uncomplicated? Instead you want someone who is hypocrite, pre-packaged, and defensive? In fact, many times I would think, I might as well be that hypocrite, but after just one day, I would discover that I really cannot go on...I like the real me very much. (Do you) want me to do phony things? I just cannot do it.
- ZaiZai"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...