czwartek, 31 marca 2011

Kochając Cię

Tłumaczenie ze strony tutaj :) Przetłumaczone oczywiście z angielskiego :) Wiem, że teledysk może jest przesłodzony, ale na mój dzisiejszy humor (nie zły, ani nie dobry) jest cudowna. :) Może Wam się spodoba?!
I znów TO powraca. Znów ściąganie zdjęć, tęsknota za filmami i dramami, których nie mam czasu obejrzeć nawet 5min ;(


Kliknij na zdjęcie, aby zobaczyć teledysk.

Vic Zhou "Loving you"

Pinyin
Kan zhe ni xiang wo zou lai
Yan jing jing ran zi dong bi kai
Shou jiao bu zhi wang na li bai
Jiu shi jiang bu chu kai chang bai
Ying gai zen yang cai bu qi guai
Ying gai zen yang zai bu yi wai
Wei shen me yong yuan zhe yang shi bai
Ni kan dao de wo zong you dian fa dai


Oh~ Loving you
Zui xiang shuo de dui bai, ni que bu ming bai
Oh~ Loving you
Yao he shi jian bi sai, ai ni dao wei lai

Oh~ Loving you
Xiang ni shuo zhe dui bai, ni que bu ming bai

Oh~ Loving you
Ni shi kan bu chu lai, hai shi bu biao tai

Wo de ai, luo zai ya shou dai
Huo zai han dai pai hui
Hui yin mai hai shi sheng kai
Ni de wei lai, you mei you wo de cun zai



Kochając Cię

Widząc jak idziesz w moją stronę, 
automatycznie odwracam wzrok.
Nie wiem w jaki sposób trzymać moje ręce i stopy,
 i jak po prostu zacząć zdanie.

Co zrobić, aby to nie było dziwne. 
Jak, aby to nie było nagłe.
Dlaczego jestem zawsze niepowodzeniem. 
To jakiego mnie widzisz jest zawsze całodzienny śnieniem.

Oh~ kochać Cię. 
To słowa, które naprawdę chcę powiedzieć. 
A najbardziej ich nie zrozumiesz.
Oh~ kochając Cię. 
Muszę się ścigać z czasem. 
Kochając Cię do przyszłości.
Oh~ Kochając Cię. 
Chcesz powiedzieć te słowa, nie zrozumiesz.
Oh~ Kochając Cię. 
Nie widzisz tego, albo po prostu nic nie mówisz.

Moja miłość ląduje koło równika albo podróżuje w chłodne miejsca.
Będzie ona ukryta lub wymknie się daleko. 
Czy w Twojej przyszłości jest moje istnienie?


2 komentarze:

  1. U mnie "TO" trwa non stop. Od 2,5 roku, może troszkę dłużej. Mnóstwo GB, których nie mam czasu obejrzeć. Ale też problem pojawia się jak mam czas, bo jak wybrać jeden film?

    Obejrzałam pół tego teledysku :) i to "może" przed przesłodzony nie powinno tam stać.
    Co on wsypywał do tego kubka? Brązowy cukier?

    OdpowiedzUsuń
  2. tak Asai tylko, że ja je już oglądałam :P wszystkie dramy i filmy z Zai Zai'em już więcej nie mam co oglądać, tylko jeszcze jedną dramę, ale nie mogę jej ściągnąć :(
    No dobra przesłodzone bez "może", ale dla mnie cudowny teledysk i cudowny Vic :)
    A do kubka kawy/mocnej herbaty wsypuje raczej cukier trzcinowy :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli piszesz komentarz jako anonim, proszę podaj swój nick :D- łatwiej odpisuje się na komentarze ;) z góry dziękuję! (*^.^*)

Suwaczek z babyboom.pl

"Don't tell me you do not want someone who is simple, ordinary, uncomplicated? Instead you want someone who is hypocrite, pre-packaged, and defensive? In fact, many times I would think, I might as well be that hypocrite, but after just one day, I would discover that I really cannot go on...I like the real me very much. (Do you) want me to do phony things? I just cannot do it.
- ZaiZai"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...