środa, 30 marca 2011

Dzikość mojego serca

Aby przesłuchać kliknij na zdjęcie.
Cudowna piosenka, a jeszcze cudowniejsza, gdy ją przetłumaczyłam! A już w ogóle, że Kame ją śpiewa to ja chcę być tą jego Baby girl, o której śpiewa :D

KAT TUN "Wilds of my heart"



Wilds of my heart 
Wilds of my heart 
Wilds of my heart 
Kikoenai

Wilds of my heart 
Wilds of my heart 
Wilds of my heart 
Kimi no koe

Wilds of my heart 
Kiri saku
Itami ga toikakeru
Wilds of my heart 
Midarana
Inori to hajimari no
Ame ga futari no hoho wo tsutai
Sekai no katasumi de kimi to deatta
Itsuka wa hatete yuku kono inochi
Dekiru nara kimi to nemuru
You'll never lose my love Na na na na na na

Kore ga wilds of my heart
Katasumi ni hisomu kokoro no key kurenai no?
Baby girl, I love you

Wilds of my heart 
Chiisana
Uso demo
Kowareru sa
Kawaita kodoku ni chiisana hana yo sake
Yoru no kurayami ni kakomarete
Hitori de kizutsuita kimi no naka ni
Tashikana ore no mirai kanjita
Itsumademo kimi wo mamoru
Forever I'm in the wild na na na na na na

Ore ga joker maji de dou sureba ii
Kimi no sexy na voice midara sexy baby

Raito no nagare oikosu
Supiido agereba zenbu wasurete yuku
Nani wo shinjireba
Asu e yukeru darou
Kotae nakushitetara
Omoidasu futari no hajimari woHashaideta
Tabidachi no hi wa itsuka
Otona e no kaidan noboridashita
Taisetsu na kimi totomo ni

Yoru no kurayami ni kakomarete
Hitori de kizutsuita tsubasa hiroge
Ame ga futari no hoho wo tsutai
Sekai no katasumi de kimi wo aishitai
Itsuka wa hatete yuku kono inochi
Dekiru nara kimi to nemuru
You'll never lose my love Na na na na na na

Kore ga wilds of my heart
Katasumi ni hisomu kokoro no key kurenai no?
Baby girl, I love you





Dzikość mojego serca, dzikość mojego serca, dzikość mojego serca
Nie słyszę 
Dzikość mojego serca, dzikość mojego serca, dzikość mojego serca
Twój głos

Dzikość mojego serca, ten wyrywający ból zadaje mi pytanie
Dzikość mojego serca, sprośnej modlitwy i początek
Spotkałem Cię na rogu świata, deszcz spadał po naszych policzkach
Pewnego dnia to życie dobiegnie końca, i jeśli mogę, chciałbym spać z Tobą
Nigdy nie stracisz mojej miłości na na na na na na

To właśnie dzikość mojego serca, czająca się w kącie; dasz mi klucz do Twojego serca?
Dziewczynko, kocham Cię

Dzikość mojego serca, nawet małe kłamstwo może nas złamać
Spraw, aby mały kwiat zakwitł w naszej jałowej samotności
Otoczony przez ciemność nocy, wewnątrz samotności, rani Cię
Poczułem moją całą przyszłość; zawsze będę Cię chronił
Na zawsze jestem oszalały na na na na na na

Jestem J.O.K.E.R., naprawdę, co powinienem zrobić?
Twój seksowny głos, moja seksowne, seksowne kochanie

Przyspieszam, aby pokonać przepływ światła, zapomnę wszystko
W co powinienem wierzyć, abyś miała mnie jutro? Jeśli utracę odpowiedzi
Będę pamiętał nasz początek, jak figlowaliśmy w dniu naszej podróży
Zaczęliśmy się wspinać schodami ku dorosłości razem , moje jedyne kochanie

Otoczeni przez ciemność nocy, rozłóż swoje zranione skrzydła sama
Kochałem Cię na rogu świata, deszcz kapał po naszych policzkach
Pewnego dnia to życie dobiegnie końca, chciałbym spać z Tobą
Nigdy nie utracisz mojej miłości na na na na na na

To właśnie dzikość mojego serca, czająca się za rogiem; czy dasz mi klucz do swojego serca?
Dziewczynko, kocham Cię.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli piszesz komentarz jako anonim, proszę podaj swój nick :D- łatwiej odpisuje się na komentarze ;) z góry dziękuję! (*^.^*)

Suwaczek z babyboom.pl

"Don't tell me you do not want someone who is simple, ordinary, uncomplicated? Instead you want someone who is hypocrite, pre-packaged, and defensive? In fact, many times I would think, I might as well be that hypocrite, but after just one day, I would discover that I really cannot go on...I like the real me very much. (Do you) want me to do phony things? I just cannot do it.
- ZaiZai"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...