piątek, 18 marca 2011

Nakręcona, wykręcona i utęskniona... koncert Miyaviego :)




Już normalnie się nie mogę doczekać! I tylko proszę bardzo ładnie, z miłym uśmiechem panią Naturę i panią Pogodę żeby było 10 kwietnia ładnie. nie musi być super ładnie, słonecznie, upału, ale żeby nie lało i nie padał śnieg (jak dziś o zgrozo!). Żebym po prostu mogła ubrać moje trampy! I tak się zastanawiam czy spodnie czy spódnicę?! Mam kilka spódniczek- spadek po koleżankach, ale wszystkie dość krótkie ;/ więc mam nadzieję, że będzie ciepło, bo wtedy też bym mogła ubrać może podkolanówki?! Na których punkcie z resztą mam mega fisiolca :P I tak wariactwa, fisie i inne Gumisie, pogłębiają się w raz z tym jak na suwaczku zostaje coraz miej do koncertu Miyaviego. Muszę przyznać, że jak pomyślę o koncercie, to mam jakieś palpitacje serca i jakby coś zaraz miało we mnie wybuchnąć ze szczęścia :D Jejku, jejku, jejku, to już tak niedługo, a niedawno były maile czy się udało blogerkom, czy się udało mężowskiego kumpeli zdobyć bilet. I się udało wszystkim! I się bardzo cieszę! Mam nadzieję, że się odnajdziemy na Kazamatach (dawnych Kazamatach) :) I mam nadzieję, że już nie będę chorowała (odpukać w malowane, bo niemalowane to pech dla mnie). A nawet jeśli z choróbskiem pójdę ;P Na czworaka! Byle by się dowlec :)



Uwielbiam Cię w każdym image :) Bylebyś zaśpiewał, reszta się dla mnie nie liczy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli piszesz komentarz jako anonim, proszę podaj swój nick :D- łatwiej odpisuje się na komentarze ;) z góry dziękuję! (*^.^*)

Suwaczek z babyboom.pl

"Don't tell me you do not want someone who is simple, ordinary, uncomplicated? Instead you want someone who is hypocrite, pre-packaged, and defensive? In fact, many times I would think, I might as well be that hypocrite, but after just one day, I would discover that I really cannot go on...I like the real me very much. (Do you) want me to do phony things? I just cannot do it.
- ZaiZai"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...