czwartek, 17 marca 2011

Zero no Tsukaima

I tak właśnie sobie zdałam sprawę, że nic spójnego nie umieściłam na blogu od niedzieli. No nie licząc trzech potraw na podstronie o kuchni. I właśnie, to może dla tego, że dość mocno zawiesiłam się w przestrzeni "porządki wiosenne". I żyję jeszcze poniedziałkiem, kiedy to byłam u fryzjera, aby obciąć moje siano na głowie ;P

Ale wracając do tematu. Ściągnęłam sobie Anime "Zero no Tsukaima" i właśnie oglądam 3 sezon. Cóż, może wszystko zreferuję w tym poście jak obejrzę jeszcze 9 odcinków. Przytłacza mnie trochę, to że są tak krótkie ok. 20min odliczając piosenkę początkową i na zakończenie. I zauważyłam, że autor ma chyba manię dużych biustów?! Albo mi się tylko wydaje ;/ Przeczulona jestem? Mi dobrze z małym i jakoś nie marzę o wielkim. Jakaś mania chyba nie?! Także edytuję wpis jutro lub po jutrze, a na razie tylko obrazki z anime :)
Mogę jedynie dodać, że na mnie wywarła duże wrażenie, niby bajka, jak bajka, ale uwielbiam ją, za humor, charakter głównej bohaterki i postaci, które się z nią kolegują.


6 komentarzy:

  1. Poszukujesz widzę nowego wyglądu dla bloga:) Szkoda tylko, że nie wszystkie czcionki mają polskie znaki.

    Zajrzałam na lasta. A tam link...
    http://house-382.blogspot.com/
    Tylko się bardziej napalisz na Miyaviego :) Mnie uspokoiły te zdjęcia jeśli chodzi o jego wygląd. Taki mi się dużo bardziej podoba.
    Na laście jest też setlista z Barcelony. Dobrze, będę wiedziała z czego się przygotować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy poszukuję? Wiesz Asai chyba teraz to jest to, na dzień dzisiejszy nasze piękne przedwiośnie (które dziś w Gda wygląda jak przedzimie :(). A co do czcionek to starałam się zmienić, ale coś mi się zablokowało i nie mogłam, tylko w sumie czcionka do tytułów postów mi nie pasuje ;/ a tak to jest super :D
    Dzięki za info :D i za linka chociaż nie podoba mi się, że napisali Parlament- Gdynia jeśli chodzi o nasz koncert :D iiiiiiiii.... zaczęłam piszczeć jak nienormalna, a moje dziecko razem ze mną. No ja też się chyba przygotuję :D Chociaż muszę Ci się przyznać, że przed koncertem poszłam do fryzjera chciałam mieć taką fajną fryzurę, jak tu (http://img830.imageshack.us/i/nakashima.jpg/)pani Nakashima Mika :) Ale niestety zawsze któryś fryzjer ma jakieś "ale" i mam na głowie zupełnie co innego ;/ co nie oznacza, że mi się nie podoba to co mam na głowie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne to zdjęcie.
    Też się wybieram do fryzjera. Grzywkę skrócić. Przez 3 tygodnie ładnie odrośnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja sobie sama obcinam włosy z przodu grzywkę i boki, ale z tyłu to nie za bardzo da radę ;/ ręce strasznie drętwieją. Moje też odrosną :D fryzjerka powiedziała, że za 2 tyg będzie jeszcze fajniejsza fryzurka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wolę nie ryzykować. Parę razy się zdarzyło, że źle oszacowałam długość.
    Pozostaniesz blondynką?

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm... właśnie założyłam, że blondynką nie zostanę, małżonek szanowny wybrał się do sklepu kosmetycznego żeby mi zrobić surprise i kupił mi czarną kredkę do oczu żebym sobie zrobiła skośne oczka :)także nie wiem chciałam, ale nie wiem na razie mam pozostałości rudziasznego ;) (rzekomo po 4 myciach się miał zmyć)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli piszesz komentarz jako anonim, proszę podaj swój nick :D- łatwiej odpisuje się na komentarze ;) z góry dziękuję! (*^.^*)

Suwaczek z babyboom.pl

"Don't tell me you do not want someone who is simple, ordinary, uncomplicated? Instead you want someone who is hypocrite, pre-packaged, and defensive? In fact, many times I would think, I might as well be that hypocrite, but after just one day, I would discover that I really cannot go on...I like the real me very much. (Do you) want me to do phony things? I just cannot do it.
- ZaiZai"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...