poniedziałek, 7 marca 2011

Kwiat...




Od razu prostuję, tekst znalazłam po japońsku i tłumaczenie na angielski, więc tłumaczę z angielskiego i mam nadzieję, że dobrze i nikogo nie urażę :) Piosenka jest po prostu cudowna!! A po kliknięciu na śliczne zdjęcie Gackto wyskoczy teledysk do tej piosenki :)




 Gackt "Flower"

omae ga nokshite kureta kotoba ga ima mo mune ni tsunoru
"asu no nai mirai nado nai"
moshi umarekawareru nara, sono toki wa tomo ni yorisoeru hana ni...
Słowa, które pozostawiłaś za sobą rosną coraz silniejsze w moim sercu nawet teraz
"Nie ma czegoś takiego jak przyszłość bez jutra"
Jeśli jakąś szansą będziemy mogli się ponownie narodzić, następnie w tym czasie, pozwól by nas dwoje stało się kwiatami rosnącymi blisko siebie...
mou modorenakute tori modosenakute
ushinatta mono ga amari ni mo oosugite
kisetsu hazure no yuki wo tsukande sora ni baramaita
Nie mogę się cofnąć, Nie mogę tego zabrać z powrotem
nie ma zbyt wielu rzeczy , które utraciłem
Uchwyciłem niesezonowy śnieg i rozsypałem go po niebie

omae no koboshita namida ga konayuki ni kawate yuku
kimagure na sono hohoemi ni tada furetakute

Łzy które roniłaś zmieniają się w puszysty śnieg
Chcę tylko dotknąć Twojego nagłego uśmiechu
yurusare wa shinai tsumi wo kurikaeshite
tatoe jigoku ni ochi kono mi wo yakararete mo
hohoemi wo kureru omae ga ireba ii
Nawet jeśli popełnię grzech, który nigdy nie powinien być wybaczony
i zejdę do piekła, moje ciało płonie
To dobrze jeśli Ty jesteś tam aby dać mi swój uśmiech
umare kawaru nara yorisou hana ni
Jeśli się ponownie narodzę, pozwól abyśmy byli kwiatami rosnącymi obok siebie

tada ubai atteta nikushimi atteta
ano jidai no katasumi de naiteita
na mo nai ore ni wa tada mabushi sugiru hana deshita
Ja tylko walczyłem z innymi, nienawidząc i będąc nienawidzonym
w tamtym czasie płacząc za rogiem
To ja bez imienia, byłaś zbyt błyszczącym kwiatem
omae no nokoshita kotoba ga ima mo mune ni tsunoru
"asu(mirai) no nai sekai nado nai..." to
hohoende

Słowa, które pozostawiłaś za sobą rosną coraz silniejsze w moim sercu nawet teraz
"Nie ma czegoś takiego jak świat bez jutra"
uśmiechnęłaś się

hitori de nemurenai yoru wa mata otozure
tatoe tada munashii owari(ketsumatsu) ga mattete mo
omae ga ireba ii tada sore dake de ii
Nawet jeśli samotny, bezsenną nocą przyjdzie zawołać ponownie
ja tylko czekam na znaczenie końca
Jeśli jesteś tam, to dobrze, tylko to robiąc jest dobrze
umare kawaru nara yorisou hana ni
Jeśli się ponownie narodzę, pozwól abyśmy byli kwiatami rosnącymi obok siebie

hitori nokosare namida wa karehate
mujou ni kisetsu wa kawari tsuzukeru
Pozostawione same sobie, moje łzy wyschnął
pory roku zmieniają się bezlitośnie

omoide ni shigamitsuite mo
ano koro ni wa modorenakute
owari naki kanashimi kasanete
Nawet jeśli będę trzymał się moich wspomnień
Nie mogę wrócić do tamtego czasu
tylko powtórzyć mój niekończący się smutek
daichi wa hateshinaku subete wa utsukushiku
omae ga me wo tojita kisetsu wa sugite yuku
kanashimi wa ima mo kie wa shinai keredo
omoi kogarete ita sekai ga hajimaru
Ziemia trwa wiecznie, wszystko jest piękne
sezon kiedy zamkniesz oczy umyka
Nawet teraz, smutek nie zniknie, ale
świat za którym tęskniłem zaczyna się

kanashimi no hate ni yatto mitsuketa
omae to iu na no hana wo dakishimeta
yarusenai hodo ni ai ga koborete yuku
Na zakończenie mojego smutku, w końcu to znalazłem
Trzymam blisko kwiat nazwany "Ty"
Miłość mnie przepełnia, to mnie przytłacza...
umare kawaru nara omae no soba ni
You are the irreplaceable flower
 Jeśli się narodzę na nowo, pozwól abym był przy Tobie
Jesteś niezastąpionym kwiatem.

5 komentarzy:

  1. Jak u Ciebie ślicznie wiosennie :-) Bardzo ładnie! Aż mi się też zachciało żółtego tła :-))

    OdpowiedzUsuń
  2. I dzięki za linka do suwaczków :-)
    Też sobie ustawiłam na blogu :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. :D nie ma sprawy Miriel ;) tak może trochę dziecinnie do tego podeszłam, ale odliczam każdy dzień do koncertu :)
    Bardzo mi miło, że Ci się podoba, mi też :) Słoneczko coraz piękniej świeci, więc raczej lody i zawieruchy śnieżne już nie wrócą. A jeśli nawet to mam nadzieję, że mój cieplutki blog je odgoni ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nowe zdjątka widzę :) To Vica jakieś stare chyba? strasznie młodo, chłopieco tam wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  5. nowe nowe :) hm... nie wiem sama czy to stare zdjęcie mi się kojarzy z dramą "Silence" więc już z 5 lat ma może nawet więcej ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli piszesz komentarz jako anonim, proszę podaj swój nick :D- łatwiej odpisuje się na komentarze ;) z góry dziękuję! (*^.^*)

Suwaczek z babyboom.pl

"Don't tell me you do not want someone who is simple, ordinary, uncomplicated? Instead you want someone who is hypocrite, pre-packaged, and defensive? In fact, many times I would think, I might as well be that hypocrite, but after just one day, I would discover that I really cannot go on...I like the real me very much. (Do you) want me to do phony things? I just cannot do it.
- ZaiZai"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...