poniedziałek, 27 czerwca 2011

Kawaii całkowicie!!

No pochwalę się :) Ale dziś miałam farta! Poluję i to bardzo w lumpkach na ciuchy, głównie dla małej bo ja dostaję po koleżankach, którym się przytyło lub też coś się nie podoba... Lumpek, którego osaczam co sobotę zawsze miał coś fajnego dla młodej- biorąc pod uwagę, że przyda nam się spora batalia ciuchów do przedszkola :) Dziś stwierdziłam, że się przejdę, bo D. w sobotę był w pracy, a ja jakoś zapomniałam się wybrać, a w poniedziałki jest nowa dostawa. Cóż... przyszłam, a tu wszystko za 1zł, bo do czwartku likwidacja sklepu... Trochę żal, ale jak się obłowiłam! To już moje :D Piękna- jak dla mnie zasłona do pokoju małej :) dwie, były dość długie 1,5m i szerokie na ok. 3m więc można spokojnie zszyć czy przerobić. A oto właśnie ona (po kliknięciu zdjęcie będzie większe):
Nuśka poprosiła o zdjęcie swojej ukochanej przytulanki na tle zasłony ;)
I dużo, dużo więcej, ale to co mi mój małż kupił w tunelu dworca PKP w Oliwie, tym to muszę się pochwalić! To jest KAWAII i jest moje :)

6 komentarzy:

  1. Torba jest SŁODKA!! Nie mogę oderwać oczu *________*

    ismara

    OdpowiedzUsuń
  2. to jest już nas cztery, które nie mogą oderwać od niej oczu ;P Ty, ja, Shiro i moja córka, która wracała z nią na ramieniu przez pół drogi do domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna ta torba!!!!! Różowa! Z misiem i kolorowymi kółeczkami, bardzo fajna i wesoła :-))) Podoba mi się!

    I zasłona też urocza :-) Ja też chodzę po ciuchlandach, od lat tylko tam kupuję ciuchy, bo są tanie i inne niż w sklepach. A ja lubię jakieś takie trochę wydziwnione ubrania :-) Teraz głównie poluje na spódnice z falbanami ;-)

    Spódnicę na koncert Gackto też sobie ostatnio kupiłam w ciuchlandzie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja generalnie nie lubię zakupów ;/ najbardziej cieszy mnie kupienie czegoś, aby ugotować "inny"= azjatycki obiad, widziałabyś mój żal i rozpacz, gdy kończy się mój ukochany sos sojowy!- pękłabyś ze śmiechu ;) A co do ciuchlandów to mam takie fale zakupoholizmu ciuchów w takich miejscach i wczoraj właśnie był ten dzień :D
    Miło mi, że Tobie również się podoba, mam ambitny plan spakować w nią wszystko co mi potrzebne na wyjazd do Warszawy :]

    Uuu... Miriel już ma spódnicę na koncert... a ja nawet nie wiem w co się ubiorę (jeszcze). Ale wiem, że na pewno będziesz w niej wyglądała cudnie ^.^

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna torba słodka jest :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Netsu :)

    Ach! Możliwe, że jednak dam radę spakować się do Wawy w tą torbę, bo wczoraj spakowałam w nią Nuśkę i siebie na nocowanie u przyjaciółki ^.^ hyhy- już się szczerzę ze szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli piszesz komentarz jako anonim, proszę podaj swój nick :D- łatwiej odpisuje się na komentarze ;) z góry dziękuję! (*^.^*)

Suwaczek z babyboom.pl

"Don't tell me you do not want someone who is simple, ordinary, uncomplicated? Instead you want someone who is hypocrite, pre-packaged, and defensive? In fact, many times I would think, I might as well be that hypocrite, but after just one day, I would discover that I really cannot go on...I like the real me very much. (Do you) want me to do phony things? I just cannot do it.
- ZaiZai"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...