środa, 22 czerwca 2011

zaintrygowana...

Od lewej: Kohsuke, Kiri, Yoshihiko, Nao.
Heidi.- rok powstania zespołu 2006, gatunek j rock, visual.
Zauroczona bardziej zaintrygowana hm... generalnie zespół jak zespół, ale chodzi tu o gitarzystę zespołu Heidi. (tak, z kropką na końcu!). Młode chłopaki, żeby nie powiedzieć inaczej ;P Patrzyłam na zdjęcia tej grupy, 4 chłopców, dwóch zupełnie mnie odrzuciło, jeden wygląda jak dziewczynka przynajmniej 2 lata młodsza od reszty i właśnie... Nao. W sumie nic szczególnego, mroczny, smutny, przyciąga...

- wokal- Yoshihiko;
- gitarzysta, drugi głos- Nao;
- bas- Kohsuke;
- perkusista- Kiri;

A tu dwie ich piosenki, które mi się spodobały: 



Od lewej: Nao, Yoshihiko, Kiri, Kohsuke.

 A tu sam Nao: Bardzo ciężko było mi znaleźć jakiekolwiek ich zdjęcia.




4 komentarze:

  1. Wydaje mi się, że podobają Ci się ludzie, którzy trochę z twarzy są do Ciebie podobni ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. tak?! hm... nigdy od tej strony nie myślałam o.O i jakoś nie przyszło mi do głowy, że ktoś jest do mnie podobny z twarzy ;P
    P.S. Robiłaś już może karpiki koi? Ja jeszcze się nie odważyłam. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba zgodzę się z Miriel..trochę jest podobny ;)
    Koleżanka mnie nimi molestowała przez jakiś czas, całkiem przyjemnie się słucha ;)

    ismara

    OdpowiedzUsuń
  4. No właśnie całkiem przyjemnie się słucha, mi się przyjemnie patrzy na Nao ;P Tylko szkoda, że nie wiadomo ile oni mają lat, ale stawiam na ok 18.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli piszesz komentarz jako anonim, proszę podaj swój nick :D- łatwiej odpisuje się na komentarze ;) z góry dziękuję! (*^.^*)

Suwaczek z babyboom.pl

"Don't tell me you do not want someone who is simple, ordinary, uncomplicated? Instead you want someone who is hypocrite, pre-packaged, and defensive? In fact, many times I would think, I might as well be that hypocrite, but after just one day, I would discover that I really cannot go on...I like the real me very much. (Do you) want me to do phony things? I just cannot do it.
- ZaiZai"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...