wtorek, 7 czerwca 2011

Ticketstore- czyli Gackt w kopercie :D


Dostałam! Właśnie go dostałam! Bilet! Bilet na Gackt'a w warszawskiej Stodole :)
Przyszedł bardzo niespodziewanie i bardzo mnie ucieszył. Dobrze, że nie wróciłyśmy z Nuśką, ani minuty później, bo by było awizo i nie mogłabym odebrać do jutra...




A w środku koperty było:
Tak karteluszka dość gruba, z laurką mi się skojarzyła, a na niej wypisane multum koncertów na maj, czerwiec, lipiec, sierpień aż do stycznia 2012 :) Oczywiście rachunek za zakup biletu i....
Uwaga, UWAGA:




Jest :) Mój Gackt, na dość twardej tekturce, poręczny, mały i z dodatkowym podziurkowanym paskiem do oderwania przy kontroli :) A z tyłu regulamin i ceny biletów :)

11 komentarzy:

  1. Jak miło by było gdyby GACKT wyskoczył z tej koperty XDDD Mam tylko nadzieje, że bramkarze sprawdzający bilet będą mądrzejsi niż na Miyavim.

    ismara

    OdpowiedzUsuń
  2. Tzn, że oderwą tam gdzie powinni ;) A nie połowę głowy xD

    ismara

    OdpowiedzUsuń
  3. Ismaro, mi oderwali kawałek biletu bez Meeva, także ten mój jest na bilecie cały. XD

    Gratuluję, ja także dziś otrzymałam swój. ;) Na szczęście u mnie w domu była Babcia, bo tak to też musiałabym czekać. ^^ Więc widzimy się na koncercie skoro bileciki już doszły ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ismaro ja zaczęłam kwiczeć, piszczeć, hlipać, aby oszczędzono mój piękny bilet, i oderwano mi go naprawdę tyciu tyciu... Asai była przede mną i zastanawiała się co tak za nią wydaje dziwne dźwięki ;P

    Yae-san również gratuluję i do zobaczenia na koncercie... hmm pytanie czy się rozpoznamy ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tam, dla chcącego nic trudnego. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. I teraz możesz spoglądać na niego codziennie i cieszyć się obietnicą dobrej zabawy w sierpniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Asai masz rację tylko jakoś nie mam czasu tak patrzeć, szukam czegoś aby się zająć i nie panikować przed egzaminem ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Składaj następną kusudamę ;-P
    Tylko kleju nie wdychaj :-P

    OdpowiedzUsuń
  9. nie martw się klej mam do papieru i nie pachnie ale skleja bardzo dobrze :D będę niebawem sklejać bo mam zamówienie na taką samą :P

    OdpowiedzUsuń

Jeśli piszesz komentarz jako anonim, proszę podaj swój nick :D- łatwiej odpisuje się na komentarze ;) z góry dziękuję! (*^.^*)

Suwaczek z babyboom.pl

"Don't tell me you do not want someone who is simple, ordinary, uncomplicated? Instead you want someone who is hypocrite, pre-packaged, and defensive? In fact, many times I would think, I might as well be that hypocrite, but after just one day, I would discover that I really cannot go on...I like the real me very much. (Do you) want me to do phony things? I just cannot do it.
- ZaiZai"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...