piątek, 24 czerwca 2011

Origami- Pudełko

Uporałam się w końcu z masą zaległych wpisów, ze zmianami na blogu i olśniło mnie! Znam jeden dość skomplikowany wzór na origami (bynajmniej dla mnie był kiedyś skomplikowany jak się go uczyłam), zapewne Wy też go znacie :P A skomplikowany, bo gdy Mama uczyła mnie go robić zawsze opowiadałyśmy historyjkę po kolei: Szukanie butków, koszulki, spodenek, zjedzenie przy stoliczku śniadanka, wsiadamy w podwójną łódeczkę, aby popłynąć w daleką podróż i czary mary łódeczka zmienia się w pudełko :) Jak mi się przypomni dokładnie te bluzeczki i spodenki to zrobię zdjęcie jak się robi to po kolei, ale na razie samego docelowego pudełeczka. Szczerze, to bałam się, że już nie pamiętam jak się je robi. Ale jednak takiego się nie zapomina biorąc pod uwagę, że kiedyś robiłam je tak maleńkie, że różki wyciągałam igłą i pęsetą żeby wyszły :P

9 komentarzy:

  1. To się nazywa cierpliwość :) Co w nim trzymasz?

    ismara

    OdpowiedzUsuń
  2. trzymałam w nich pinezki, zszywki itp. albo jedno w drugim od największego do najmniejszego :P teraz chciałam sobie takie zrobić na korale, bo mam ich niedużo i wiszą na lustrze ;P ale to trzeba jakoś usztywnić, hm... coś pomyślę jeszcze ;) jakoś za dużo sobie ostatni narzucam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Nathalienn, bardzo fajne to pudełko i super pomysł na wierszyk :-) Chętnie bym się nauczyła robić takie pudełeczko :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma sprawy Miriel, Twoje życzenie jest dla mnie rozkazem ;) tylko nie wiem jak odlegle to będzie, ale na pewno się nauczysz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. HA ! czyli jednak zaraza origami przenosi się na inne blogi :P !
    Takie pudełko można zrobić z większego brystolu i wtedy jest prawdziwym pudełkiem. Ja już mam takie w domu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Miriel wzór na pudełko jest na stronie Origami Club - u mnie w linkach :D

    OdpowiedzUsuń
  7. no jakże Ty i Miriel jesteście origamowe wirusy ;P nie wiem, nie widziałam wzoru nigdy, moja Mama mnie nauczyła w podstawówce tego pudelka i tak do dziś dnia robię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bólion, to zobaczę w Origami Club, dzięki, ale mam nadzieję, że Nathalienn i tak mnie nauczy swojej wersji z wierszykiem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. to nie wierszyk tylko bardziej takie opowiadanie ;P będę robiła pudełeczka to pewnie mi się przypomni ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli piszesz komentarz jako anonim, proszę podaj swój nick :D- łatwiej odpisuje się na komentarze ;) z góry dziękuję! (*^.^*)

Suwaczek z babyboom.pl

"Don't tell me you do not want someone who is simple, ordinary, uncomplicated? Instead you want someone who is hypocrite, pre-packaged, and defensive? In fact, many times I would think, I might as well be that hypocrite, but after just one day, I would discover that I really cannot go on...I like the real me very much. (Do you) want me to do phony things? I just cannot do it.
- ZaiZai"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...