poniedziałek, 20 czerwca 2011

Miód na moje serce i duszę :)

Chciałam znaleźć teraźniejszego Vic'a, bo tak naprawdę mam bardzo mało zdjęć i bardzo mało video widziałam z nim z czasu 2008 do teraz. A natknęłam się na coś fajnego :) Z czasów "Meteor Garden" tak myślę, bo Vic, lepiej wyglądał- tzn. nie był taki szczupły jak teraz i miał bardziej pulchną buźkę. I pierwszy raz widziałam jak tańczy! To tylko układ taneczny we frakach z Vannessem i Kenem, tylko zastanawiam się, gdzie Jerry? Czy czterech by było za dużo? ;P I znów jak Ciebie widzę, tak naprawdę nie wiem za co Cię uwielbiam, choć gdy Cię nie widzę wiem to doskonale, umiem to dokładnie sprecyzować. Tak daleko, a tak mnie onieśmielasz i wywołujesz uśmiech na mojej twarzy. Szkoda, a z drugiej strony dobrze, że nie ma Cię bliżej...

Filmu nie mogę umieścić, tylko przez link:

Kliknij na zdjęcie, aby zobaczyć video.

6 komentarzy:

  1. Tak na niego patrzę i wydaje mi się, że Wy macie coś wspólnego :-) Pasowalibyście do siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. mamy coś wspólnego ;P Vic zawsze robi z siebie głuptasa w towarzystwie, zawsze musi coś palnąć śmiesznego, albo zrobić jakąś gafę, lub przekręcić jakieś słowo- ja tak mam, tylko na ogól ja w coś wchodzę, albo się potykam ;P Czy pasowalibyśmy, mówi się ,że w związku bliźniąt jest aż o dwie osobowości za dużo... Ale miło mi, że piszesz takie rzeczy Miriel :D Ja mam nadzieję, że Gackt zobaczy Cię na koncercie i Cie porwie na scenę... Do koncertu jest trochę czasu, więc może znów mój mózg uraczy nas jakimś genialnym snem, jak jazda na motorze na koncert Gackta w CSG ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja myślę, że z wyglądu ;-) Albo podobne oczy, albo sposób uśmiechania się, nie wiem, jeszcze, ale coś jest wspólnego :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. aha... no to mnie zatkało ;P bo jakoś w ten sposób tego nie widziałam, mam bardzo dobrego kumpla z LO, który jest bliźniakiem i jest straszna gadułą. Zawsze jak się spotykamy to jedno papla przez drugie jak papugi ;P A co do Vic'a to właśnie te wpadki, bo nie wydaje mi się żeby chłopaki z F4 mówili nieprawdę o swoim koledze. Jeszcze nie wiesz, to może się nie dowiaduj, bo tu padnę i nie pojadę do Ciebie w sierpniu ;) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Co też znalazłam dziś na MyAsiaCinema...
    http://myasiancinema.com/tw-drama-mars-2004/

    Żadnych torrentów tylko od razu linki do pobrania odcinków, i nawet soundtrack :-)
    Więc jeżeli mnie kiedyś najdzie ochota to będę wiedziała gdzie szukać, a i tobie się może przydać.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję Asai mam ściągnięte wszystkie 21 odcinków, ale musiałabym sprawdzić czy wszystkie mają tłumaczenie na angielski, bo wiem, że jeden odcinek dokładnie 6 nie miał tłumaczenia :) Polecam Ci bardzo, ja znów oglądam "Mars" i "Love storm" tak mnie naszło ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli piszesz komentarz jako anonim, proszę podaj swój nick :D- łatwiej odpisuje się na komentarze ;) z góry dziękuję! (*^.^*)

Suwaczek z babyboom.pl

"Don't tell me you do not want someone who is simple, ordinary, uncomplicated? Instead you want someone who is hypocrite, pre-packaged, and defensive? In fact, many times I would think, I might as well be that hypocrite, but after just one day, I would discover that I really cannot go on...I like the real me very much. (Do you) want me to do phony things? I just cannot do it.
- ZaiZai"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...