niedziela, 5 czerwca 2011

moje serduszko leciutko podskakuje ze szczęścia...

Znalazłam właśnie moment, żeby zobaczyć linka, który przesłała mi Asai :) Dziękuję! Arigatou! Xièxiè! Gamsahabnida! (*^.^*) pełno zdjęć Vic'a i to też aktualne, bo z marca 2011 :D Był na jakimś heppeningu, czy promowaniu czegoś (siebie?! bez znaczenia) w Japonii i są zdjęcia, że śpiewa! Myślałam, że już nie śpiewa :(

Ale bardzo mnie to cieszy, że śpiewa, bo ma piękny głos :D (jak dla mnie oczywiście).
Podziękowania! Thank you zhen 108 and salla @vicchou z http://www.vicchoubaby.com/forum.!

Zapewne te poniżej zdjęcia też są od tych miłych istot ^.^ 

Zdjęcia poniżej z marca 2011 :D

Tak wiem... ma dziwną fryzurę, chociaż mi to nie przeszkadza! Ważne, że mam jakieś świeże zdjęcia! Chociaż w sumie cóż ze mnie za fanka? Nie śledzę, nie szperam, czekam tylko z przytupem jak mała dziewczynka krzycząca i tupiąca >chcę teraz w tej chwili< na każdy nadchodzący jego film czy dramę :)
Czy to świadczy o tym, że mniej Go lubię niż inne fanki?! Uwielbiam Cię na swój sposób! I nawet jeśli jakimś cudem znajdę się w Taipei to raczej szpiegować Cię nie będę... I mam nadzieję, że te plotki o Twojej kolejnej depresji to fikcja... Trzymaj się moje najulubieńsze Koibito :*
 

 
 A to Vic robił w przerwach kręcenia "Tea Fight" :D ja też bym tak robiła ;P

w Japonii w drodze na zdjecia do "Tea Fight"



2 komentarze:

  1. Skoro sama wspomniałaś o fryzurze to nie będę i ja. Trochę kojarzy mi się z latami powojennymi ten styl...

    OdpowiedzUsuń
  2. Asai jak znajdę jedno zdjęcie Vica z liceum to Ci podeślę na maila, gdyby nie to, że mu troszkę rysy się wyostrzyły, to byś powiedziała, że dziecko z liceum :D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli piszesz komentarz jako anonim, proszę podaj swój nick :D- łatwiej odpisuje się na komentarze ;) z góry dziękuję! (*^.^*)

Suwaczek z babyboom.pl

"Don't tell me you do not want someone who is simple, ordinary, uncomplicated? Instead you want someone who is hypocrite, pre-packaged, and defensive? In fact, many times I would think, I might as well be that hypocrite, but after just one day, I would discover that I really cannot go on...I like the real me very much. (Do you) want me to do phony things? I just cannot do it.
- ZaiZai"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...