sobota, 25 czerwca 2011

Soranin

Soranin (Solanin). 

Film bardzo sympatyczny, ale myślałam, że skończy się troszkę inaczej... nawet bardziej niż troszkę.

Grupa przyjaciół- 5 osób w tym jedna para Nauro Taneda ( Kengo Kora) i Meiko Inoue (Miyazaki Aoi), tych dwoje mieszka razem o czym nie wiedzą rodzicie dziewczyny. Próbują wejść w dorosłe życie i odnaleźć się w ten nudzie i monotonności. Nie zawsze też jest kolorowo w każdej dziedzinie, jak to bywa w dorosłym życiu. Meiko znużona i przybita mało rozwijającą pracą rezygnuje z niej, co doprowadza do przygnębienia swojego chłopaka.
Wolny czas spędzają ze znajomymi i Taneda i jego dwaj koledzy tworzą zespół Rotti. Taneda jest wokalistą i wymyśla piosenki, kolega pracujący w sklepie z gitarami basistą, a trzeci- farmaceuta- perkusistą. Mają marzenie wybić się, aby robić to co lubią, i co ich nie nuży.

Aby zobaczyć trailer kliknij zdjęcie.
Czy im się to uda? Dlaczego Taneda tak nagle chce zerwać z Meiko i wrócić do rodziców. Dlaczego znika na 5 dni i nei daje znaku życia? Dlaczego Meiko dołączy do Rotti i będzie ich wokalistką? Czy Taneda i Meiko będą szczęśliwi? Czy Rotti wybiją się i będą mieli sposobność nagrać płytę? Co to tak właściwie "Solanin"?


Tu odpowiedź na ostatnie pytanie, ale nie filmowe wykonanie ;P 

 

4 komentarze:

  1. Czyli są już napisy do tego filmu.
    Dobrze, ściagnę i niech czeka na swoją kolej.

    Nie ma typowego happy endu?

    OdpowiedzUsuń
  2. ja już dawno ściągnęłam i były napisy...

    typowy happy end... no... moim zdaniem daleko mu do tego...

    OdpowiedzUsuń
  3. Sprawdziłam :-) rzeczywiscie mam w foldere napisy. Tylko czasu obejrzeć nie ma...

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie jak byłaś to mówiłaś, że nie ma napisów... a może to o inny film chodziło ;P mi też brak czasu... mam tyle pomysłów co chcę zrobić w domu oprócz posprzątania dogłębnego w garderobie, że już nie wiem w co łapy wsadzić :(

    OdpowiedzUsuń

Jeśli piszesz komentarz jako anonim, proszę podaj swój nick :D- łatwiej odpisuje się na komentarze ;) z góry dziękuję! (*^.^*)

Suwaczek z babyboom.pl

"Don't tell me you do not want someone who is simple, ordinary, uncomplicated? Instead you want someone who is hypocrite, pre-packaged, and defensive? In fact, many times I would think, I might as well be that hypocrite, but after just one day, I would discover that I really cannot go on...I like the real me very much. (Do you) want me to do phony things? I just cannot do it.
- ZaiZai"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...