sobota, 4 czerwca 2011

Urodzinowy tydzień czas zacząć :)

Tak zmiana tła i zdjęć moich Bożyszcze, to jest właśnie to! A pośród nich moje dwa skromne zdjęcia ;)
Byłam zajęta naprawdę zajęta... siadając do bloga już mi się nie chciało kompletnie nic pisać, choć do uzupełnienia mam trzy posty na kuchni...Opis filmu "Wyznania Gejszy" też by wypadało umieścić, biorąc pod uwagę, że film oglądałam już kilka razy i po raz kolejny płakałam jak bóbr dotknięta do głębi... A cóż... czemu dziś zaczynamy urodzinowy tydzień? Bo uwielbiam cyfrę 4 chociaż nie powinnam, bo dla Chińczyka symbolizuje śmierć...Wszystko co robiłam było zawsze do 4 razy sztuka, a nie do 3 ;/ W dzienniku miałam zawsze numer 3, a nie 4! A tak bardzo chciałam mieć 4 ;( Więc urodzinowy tydzień zaczynamy dziś! 4 czerwca 2011, a zakończymy?! Hmm.... 10 czerwca po urodzinach mojego najcudowniejszego Bożyszcze, cudu nad cudami Vic'a Zhou :) Tak przesładzam :P Dlatego też wszyscy panowie mają kwiatki, oj oszukałam się tych zdjęć, no prócz pana Hideto, który przyniósł dla mnie (dla Nas, bo w tym roku świętuję tylko urodziny Vic'a, moje to nieznacząca data, choć jak znajomi mówią... w taką datę to tylko Diabeł mógł się urodzić...), także Hyde przyniósł Nam prezent. Jak to ładnie brzmi Nam :D I znów roczek przybywa... a czas stanął w miejscu... mam cały czas 17 lat... cudowne 17 lat... czuję się na 17 lat :)
Vic'owi strzela 30-tka...
Jednak nie mogę nie opublikować jednego zdjęcia (Źródło: tutaj). Dokładniej rysunku... cudownego rysunku.
Mimo iż większość Panów, ma róże w dłoniach, róż nie lubię, ale cóż z tulipanami, stokrotkami i słonecznikami nie mieli sesji ;)

8 komentarzy:

  1. A kiedy Ty masz urodziny, Nathalienn?
    to zdjęcie HYDE'a z różą jest tu: http://www.lastfm.pl/music/HYDE/+images/63226

    Pozdrawiam i życzę miłego weekendu :-)

    Ten Twój remont już sie całkiem skończył?

    OdpowiedzUsuń
  2. Miriel, "w taką datę to tylko Diabeł mógł się urodzić" zakładam że szóstego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. remont... Miriel robotnicy ze spółdzielni wymienili nam rury, więc na ok 1/3 ściany od podłogi do sufitu nie mamy kafelek i to tak czeka... aż będzie kasa żeby zrobić na tip top czyli wypruć wszystko z łazienki, włącznie z ryciem kafli na podłodze i zrobić od surowizny ;)

    A dziękuję i Wam też życzę miłego weekendu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna data xD A skoro róż nie lubisz Minho ma w zanadrzu coś jeszcze ^^ http://hiphotos.baidu.com/mimitanglaoya/pic/item/ea6542108429ba94a6ef3fb6.jpg

    ismara

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Ismaro, ale coś się nie chce odpalić ten link ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziwne ;| Może z tego pójdzie http://img143.imageshack.us/img143/4025/ea6542108429ba94a6ef3fb.jpg

    ismara

    OdpowiedzUsuń
  7. o! dziękuję serdecznie Ismaro za śliczne zdjęcie Lee Min Hoo :D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli piszesz komentarz jako anonim, proszę podaj swój nick :D- łatwiej odpisuje się na komentarze ;) z góry dziękuję! (*^.^*)

Suwaczek z babyboom.pl

"Don't tell me you do not want someone who is simple, ordinary, uncomplicated? Instead you want someone who is hypocrite, pre-packaged, and defensive? In fact, many times I would think, I might as well be that hypocrite, but after just one day, I would discover that I really cannot go on...I like the real me very much. (Do you) want me to do phony things? I just cannot do it.
- ZaiZai"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...