środa, 26 stycznia 2011

Filmy, które muszę obejrzeć! ^.^

 Tu akurat na siedmiu filmach nie poprzestanę, wyjdzie o wiele więcej, niech je sobie tylko przypomnę ;)

FILMY:

1. Woochi 2009 - ściągnięty
5. Hyakuman-en to nigamushi onna (One milion yen girl) 2008
6. Ichi 2008 - ściąga się
7. Koizora 2007 - drama super z 2008r.
10. Yuuki 2006 z Kame
11.Confucius 2010- ściąnięty
12. Fallen Angels 1995- ściagnięty
13. My mighty princess 2008
14. Lemo no koro (The Graduates) 2007
15. Samaritan Girl 2004- ściągnięty
16. Moon Child
17. Spragnieni miłości- ściągn.
18. 2046- ściągn.
19. Fly Daddy Fly 2005- ściągn.
20. Bandeiji (Bandage) 2010
21. Gokusen: The movie 2009
22. Keulraesik (Classic, The classic love story) 2003- ściągnięty

23. Dalkeumhan Keojitmal (Sweet lie/Lost and Found) 2008- ściągam
24. Everybody has a secret 2004
25. Danjeogbiyeonsu (Legend Of Gingko) 2000 -ściagam
26.Death note 1,2,3
27. 26 years diary
28.  Tada, kimi wo aishiteru- ściągnięty
29. Suwîto rein: Shinigami no seido
30. Tenshi no Koi 
32. Casshern 2004
23. Su-ki-da 2003
24. Soranin 2010



Filmy nie są poustawiane wg. tych które najbardziej chciałabym obejrzeć, po prostu jak mi się przypominały tak zapisywałam. Większość to są filmy akcji. Jutro może jeszcze mi się coś przypomni to dopiszę. A jak już obejrzę to będę wykreślać :)

6 komentarzy:

  1. Lista się rozrasta... :-) Je tez już mam kilka filmów w kolejce, między innymi coś z tego, co polecałaś :-) Jak będę miała chwile czasu, to obejrzę tę bajkę chińską :-) "Butterfly Flowers", bo już mam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. :) to fajnie :) czy to bajka? Butterfly Lovers (http://www.filmweb.pl/film/Mo+hup+leung+juk-2008-489051)Film-Legenda, ale mi przypomina do złudzenia Romea i Julię czy Tristana i Izoldę :P Ale to zobaczysz sama ;) A bajki nie oglądałam bo film jest z 2008 a bajka z 2004 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście, coraz dłuższa lista. Czasem ciężko znaleźć czas by obejrzeć.
    Na mnie też czeka, poza "Linger" parę pozycji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Linger :) w sumie bym obejrzała drugi raz (albo trzeci) bo chyba drugi raz oglądałam z Dawidofem, ale tak się zastanawiam czy mam ochotę widzieć połatane ciałko mojego Vic'a?! Na razie nie muszę mieć na to inny nastrój niż dziś...

    OdpowiedzUsuń
  5. Mówiąc "chińska bajka" miałam na myśli właśnie "Butterfly Lovers", który polecałaś, bo tak mi się skojarzyło, jak otworzyłam na moment :-) Że to będzie coś nierealistycznego z jakichś dawnych czasów. Chyba, że pomyliłam filmy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem Ci tak na początku wygląda i w sumie troszkę si do niego zniechęciłam, ale że gra tam Wu Chun no to stwierdziłam, już przeboleję- a tu nagle zrobiło się ciekawie bo... i tu już nie napiszę :P to jest o jakichś tam czasach wstecz ale ile to już nie pamiętam czy mówili czy nie :) miłego oglądania!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli piszesz komentarz jako anonim, proszę podaj swój nick :D- łatwiej odpisuje się na komentarze ;) z góry dziękuję! (*^.^*)

Suwaczek z babyboom.pl

"Don't tell me you do not want someone who is simple, ordinary, uncomplicated? Instead you want someone who is hypocrite, pre-packaged, and defensive? In fact, many times I would think, I might as well be that hypocrite, but after just one day, I would discover that I really cannot go on...I like the real me very much. (Do you) want me to do phony things? I just cannot do it.
- ZaiZai"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...