sobota, 1 stycznia 2011

Yamapi (Yamashita Tomohisa)

Imię i nazwisko (rōmaji): Yamashita Tomohisa 
Pseudonim: Yamapi, Tomo-chan, TomoPi, Pi, P-chan 
Zawód: aktor, piosenkarz 
Data urodzenia: 09.04.1985
Miejsce urodzenia: Chiba, Japonia 
Wzrost: 175 cm 
Waga: 60 kg 
Grupa krwi: A 
Znak zodiaku: Baran 
Zespół: NEWS, 4TOPS


Filmy z Yamapi'm:
Proposal Daisakusen Special 2008
Eiga: Kurosagi (Kurosagi: The movie) 2008 

Dramy z Yamapi'm:
Nobuta wo produce (Producing Nobuta) 2005
Dragon Zakura 2005 
Kurosagi (The Black Swindler) 2006
Operation Love (Proposal Daisakusen 2007



Może dlatego też polubiłam tego Fiołka, bo przyjaźni się z Kame i Akanishim :) W Zakurze zagrał buntownika, z długami po ojcu, a w Nobuta... hm... w sumie nie wiem jak go określić? Trochę błazna?! Ale bardzo przyjacielskiego i serdecznego błazna :D

A oto głosik tego Pana :)

6 komentarzy:

  1. Nie znam go jako aktora, znam jako piosenkarza, z dwóch piosenek:) "Loveless" i "Daite Senorita" (to za ruch biodrami podczas wykonania piosenki).

    Z Twojego wpisu nie bardzo mogę wywnioskować (z drugiej strony przez wnioskowanie oblałam egzamin z logiki) czy lubisz go za aktorstwo, za śpiew, czy tylko przez jego towarzyskie koligacje:)
    Bo jak pewnie już się domyśliłaś, lubię znać całą otoczkę, poznać przyczyny i skutki...
    więc?

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm... Asai powiem tak jako piosenkarza- nie wiem, nie słuchałam jego muzyki, nie słucham i dopiero dziś usłyszałam tą piosenkę, którą wstawiłam, jest fajna i przyjemna dla ucha ;)
    Jeśli chodzi o aktorstwo, to w Nobuta troszkę mnie zirytował, ale go lubiłam zachowywał się jak taki niesforony skrzat, który chce pomóc, a przeszkadza ;)
    A w Zakura, hmm... buntowniczy dziciak, który nie chodzi do zbyt dobrego liceum (gdzie średnia zdania matury wynosi ok 30%). Ale dobra tego nie będę tu opisywać tylko w osobnym poście :) Także Asai lubię za koligacje koleżeńskie ;) swego czasu zaczęłam też oglądać dramę Code Blue gdzie gra doktorka na stażu... grrr...także lubię go za wygląd zewnętrzny- nie ukrywam, ale wydaje mi się straszliwie cichy i opanowany... Także po trosze za wsio ;)
    Ja logiki w ogóle nie umiem brać na logikę ;) jeśli tak to mogę ująć ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za jpopem (choć Gomen ne Juliet jest całkiem ok), ale kocham Yamapiego w Buzzer beacie^^

    OdpowiedzUsuń
  4. :) Lladia się raduje, więc i ja też :) jeszcze nie dotarłam do Buzzer Beat próbowałam oglądać on-line, ale straszliwie się ścinał :( więc w sumie obejrzałam ok 20min bo moja cierpliwość nie pozwoliła mi na więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No ja właśnie ściągnęłam sobie w dobrej jakości^^ Czysta przyjemność^^ A tak w ogóle powiedz mi proszę, gdzie ja mam ustawić na blogspocie funkcję, żeby mnie mailem powiadamiało o odpowiedzi pod danym postem (nie na moim blogu ale na czyimś, gdzie dałam komentarz...). Napisz mi przez fejsa ok? Dziękuje^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Llaida ja nie mam gdzie ściagnac, a teraz jeszcze nasz komp umarł... (aktualnie jest u nas teraz w domu przyjaciel rodziny i robi nam komp a ja siedzę na jego laptopie, bo widział, że mam ostrego blogowego-głoda;)) Za długo bez kompa nie mogę wytrzymać ;(
    A co do tych ustawień, to ja próboawała sobie to ustawić, ale mi nie trybi :( ale ja i takie rzeczy to... wiesz...

    OdpowiedzUsuń

Jeśli piszesz komentarz jako anonim, proszę podaj swój nick :D- łatwiej odpisuje się na komentarze ;) z góry dziękuję! (*^.^*)

Suwaczek z babyboom.pl

"Don't tell me you do not want someone who is simple, ordinary, uncomplicated? Instead you want someone who is hypocrite, pre-packaged, and defensive? In fact, many times I would think, I might as well be that hypocrite, but after just one day, I would discover that I really cannot go on...I like the real me very much. (Do you) want me to do phony things? I just cannot do it.
- ZaiZai"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...