wtorek, 18 stycznia 2011

Jestem Twoim Aniołem, jeśli tylko chcesz Kame :)

KAT-TUN- Angel, You are my Angel. Pokochałam tą piosenkę za tytuł i rytm, bo słów nie znałam niestety, no i oczywiście za to, że Kame ją śpiewa. A teraz jeszcze kocham ją za tekst... Jest cudowny... Bynajmniej dla mnie :D


Please be my angel, baby. I miss you
I want to be your angel
Proszę bądź moim Aniołem kotku.Tęsknie.
Chce być Twoim Aniołem.

Yes
Asayaki ni mo kitsukazu utsumuita mama
Ishi koro kettobashita
So
Yuyake kumo no mukou ni toikakeru sora
Kotae no nai mirai da

Tak
W świetle poranka jakby nie całkiem świadomy spuściłem głowę
Kopnąłem leżący przede mną kamień
Tak
Wieczorem zadawałem pytania niebu ukrytemu gdzieś za chmurami
Lecz przyszłość nie przynosiła żadnych odpowiedzi

Zenbu katachi ni shita nara
Kowarete shimai sou na kurai jidai ni
“Ai no kotoba” todokeru tame no uta
Kimi no maegami ni fureta
Skoro wszystko przybrało już swoją formę
W tej mrocznej erze wszystko na nowo się rozpadnie
„Słowa miłości” słane w tej piosence
Dotknęły już Twych włosów

My angel, you are angel
Fushigi na kurai ni mitsumeau kara
Yakusoku ni natta
My angel, you are angel
Sunao na kokoro wo tsunaida koe ga
Hikari ni kawatta kibou

Mój Anioł jesteś Aniołem
W tej cudownej ciemności spojrzeliśmy na siebie
I złożyliśmy sobie obietnicę
Mój Anioł jesteś Aniołem
Głos, który łączy nasze czyste serca
Zmienił się w światło nadziei

My Angel you are Angel
(My Angel you are Angel)
Fushigi na kurai ni mitsumeau kara
Yakusoku ni natta
My angel, you are angel
Sunao na kokoro wo tsunaida koe ga hikari ni kawatta
Hora kitto tada sotto oridashita ame ni
Nureta suhada wo yose au mitai ni
My angel, you are angel
Itsumo soba ni iru yo
Ima kono uta ga yakusoku
Bokutachi no kibou 

Mój Anioł jesteś Aniołem
(Mój Anioł jesteś Aniołem)
W tej cudownej ciemności spojrzeliśmy na siebie
I złożyliśmy sobie obietnicę
Mój Anioł jesteś Aniołem
Głos, który łączy nasze czyste serca, zmienił się w światło
Spójrz, znów zaczęło padać, w tym deszczu
Nasze mokre ciała wydają się tak dobrze do siebie pasować
Mój Anioł jesteś Aniołem
Ty zawsze jesteś przy mnie
Ta piosenka jest dziś naszą obietnicą
Naszą nadzieją

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli piszesz komentarz jako anonim, proszę podaj swój nick :D- łatwiej odpisuje się na komentarze ;) z góry dziękuję! (*^.^*)

Suwaczek z babyboom.pl

"Don't tell me you do not want someone who is simple, ordinary, uncomplicated? Instead you want someone who is hypocrite, pre-packaged, and defensive? In fact, many times I would think, I might as well be that hypocrite, but after just one day, I would discover that I really cannot go on...I like the real me very much. (Do you) want me to do phony things? I just cannot do it.
- ZaiZai"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...