niedziela, 2 stycznia 2011

Nowy Rok... Czyli nowa nadzieja na walkę ze słabościami.

I nadszedł, niespecjalnie wyczekany, niezbyt radośnie przyjęty Nowy Rok, kiedyś miałam w zwyczaju wypisywać sobie noworoczne postanowienia, które spełniałam, lub też i nie (bo nie były w mojej mocy do spełnienia z różnych względów). I tak sobie myślę czy w tym roku złożyć sobie postanowienie? Bo już kilka lat tego nie robiłam. Może coś uda mi się spełnić?


1. Mieć więcej cierpliwości i być bardziej opanowaną (Dla Chińczyków to naganne i świadczy o słabym charakterze).
2. Nie chudnąć! Nie chudnąć! Nie chudnąć! A nawet spróbować przytyć, lub pozostać w wadze bez zmian jeśli się nie da przytyć.
3. Mieć więcej zapału do nauki i zdać tą cholerną farmację i nie dać się złapać na ich zasadzki na egzaminie ;/ No i japoński...
4. Pozbyć się Nuśkowych pampersów, ale na pewno nie za wszelką cenę i bez użytku dziwnych sposobów.
5. Zacząć ćwiczyć?- ale w to wątpię ;/
6. Nie obcinać grzywki i ją w końcu zapuścić- więc wszystkie nożyczki i golarki, a kysz od włosów!

I to chyba w sumie tyle, bo cóż więcej? I tak dużo biorąc pod uwagę, że zawsze wymieniałam 3 :)
Może mi się uda, będę się starała...
Zagładziasty Aniele dąż do ideału! aja aja fightin'!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli piszesz komentarz jako anonim, proszę podaj swój nick :D- łatwiej odpisuje się na komentarze ;) z góry dziękuję! (*^.^*)

Suwaczek z babyboom.pl

"Don't tell me you do not want someone who is simple, ordinary, uncomplicated? Instead you want someone who is hypocrite, pre-packaged, and defensive? In fact, many times I would think, I might as well be that hypocrite, but after just one day, I would discover that I really cannot go on...I like the real me very much. (Do you) want me to do phony things? I just cannot do it.
- ZaiZai"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...