czwartek, 20 stycznia 2011

Pod wiatr...

W Tokyo Juliet grał Wu Chun, a muzyka jest świetna, już umieszczałam tą piosenkę w którymś poście mojego bloga, ale tu będzie tłumaczenie :)




Garden Sister-逆風 (Ni Feng)


Yong du te de guan jian zi yan
Wo sou xun zhe shi jie
Zhi xiang zao dao yi ge kong jian
Bu zhi wo de xuan yan

Korzystając z unikalnego słowa- klucza
Przeszukuję świat
Chcę znależć miejsce
Aby udekorować moje ogłoszenie

Meng xiang yi cun fang xu duo
Bu zai hu bei shui tou zou
Wo zhi you yi ge gan shou
Wo zhen de zhen de wo zhen de shou shang guo


Istnieje wiele przechowywanych marzeń
Nie przejmuj się jeśli ktoś je ukradnie
Czuję tylko jedną rzecz

Jestem naprawdę, naprawdę, naprawdę zraaniona

Hei ye ni feng xi yu
Meng xiang re qing he wo
Tong ku que you tian mi
Why should I care at all?
At all...

W ciemną noc, pod wiatr, mżący deszcz
Marzenia, pasja, i ja
Bolesne, ale słooodkie
Dlaczego powinnam się w ogóle przejmować
w ogóle..

Wo bu quan bie ren de kan fa
Que you xiang bei ren kan jian
Ni zhong shi shuo chu le mang dian
You shi hou zhen shi tao yan

Nie obchodzi mnie opinia innych
Chcę tylko żeby ludzie mnie zauważyli
Ty zawsze skupiasz uwagę na martwym punkcie
Czasami, to naprawdę irytujące

Xin xin yi cun fang le xu duo
Ni bu zai que bu hao guo
Wo zhi you yi ge gan shou
Ni zhen de zhen de ni zhen de gou ai wo


Już odłożyłam dużo mojej wiary.
Kiedy Ciebie tu nie ma, trudno mi iść przed siebie
Czuję tylko jedną rzecz
Ty naprawdę,naprawdę, naprawdę wystarczająco mnie kochasz

Hei ye ni feng xi yu
Meng xiang re qing he wo
Tong ku que you tian mi
Why should I care, Why should I care,
Why should I care at all? At all...


Ciemna noc staje naprzeciw wiatrowi i mżącemu deszczu
marzenia, pasja, i ja
Bolesne, ale i słoodkie
Dlaczego powinnam się przejmować, Dlaczego powinnam się przejmować
Dlaczego w ogóle powinnam się przejmować
w ogóle...

Mei ge xuan ze lu kou
Wo jiu tiao nan de lu zou
Mei ci ni fang qi wo
Wo tu ran hui tou ni que hai gen zhe wo

Dla każdej decyzji
Wybiorę podążanie trudną ścieżką.
Za każdym razem, gdy rezygnujesz ze mnie
Kiedy nagle się odwróciłam, jesteś tam podążasz za mną

Hei ye ni feng xi yu
Meng xiang re qing he wo
Tong ku que you tian mi
Why should I care, Why should I care,
Why should I care at all? At all...
Ciemna noc naprzeciw wiatrowi i mżącemu deszczu
Marzenia, pasja, i ja
Bolesne, ale i słooodkie
Dlaczego powinnam się przejmować, dlaczego powinnam się przejmować
Dlaczego w ogóle powinnam się przejmować
w ogóle...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli piszesz komentarz jako anonim, proszę podaj swój nick :D- łatwiej odpisuje się na komentarze ;) z góry dziękuję! (*^.^*)

Suwaczek z babyboom.pl

"Don't tell me you do not want someone who is simple, ordinary, uncomplicated? Instead you want someone who is hypocrite, pre-packaged, and defensive? In fact, many times I would think, I might as well be that hypocrite, but after just one day, I would discover that I really cannot go on...I like the real me very much. (Do you) want me to do phony things? I just cannot do it.
- ZaiZai"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...