poniedziałek, 31 stycznia 2011

tak oględnie o wszystki i nie wiem o czym...

I tak przeżyłam jakoś, chociaż spuchłam trochę, ale mam nadzieję, że szybko zejdzie :) Najlepsi są mężczyźni jako lekarze, bo delikatniejsi i jest na czym oko zawiesić (bynajmniej ja mam zawsze taki fart ^.^). Obejrzałam dziś kolejną produkcję pana Jae-young Kwak, a mianowicie Neui yan fau pui (Not all women are bad). A tak po za tym jeszcze skusiłam się obejrzeć taneczny i kolejną z resztą część Step up 3 i cóż... miałam tu pisać tylko o Azji, ale nie mogę (biorąc nieskromnie pod uwagę imię głównej bohaterki filmu). Przewinęło się kilka starych kawałkom, o ile się nie mylę w jednym momencie filmu urywek bitu był z poprzedniej części, ale taniec z części na część coraz bardziej powalający. W tej części mogę stwierdzić, że efekty były miażdżące, choć momentami przypominały mi Stomp the yard i te tańczące dzieciaczki żywcem jak z Honey. Ale cóż by miało się nie powtórzyć? Nie kuło to bardzo w oczy, a w ręcz dodawało klimatu. I jak sobie przypomnę tą tańczącą breakdance'a maleńką Japonkę (chyba) Mari Koda
z łamaną angielszczyzną :) Cudowna istota :D Naprawdę interesujący film, jednak większym sentymentem darzę Step up 2, nie pytajcie, bo nie wiem. Wczoraj oglądałam z małą bajkę Księżniczka i żaba, prześmieszne, mała odleciała po 20min filmu. Była tam 200letnia staruszka od Voo doo i w sumie jej tekst nadaje się do mojego powyższego zdania :P Nie pytajcie czemu Step up 2 prędzej zabijcie mnie suchą bułką ;) W sumie pół facjaty mnie boli, ale humor mam przedni. Pozdrawiam!

A tu dla zainteresowanych trailer Not are women are bad. Film mega i ku woli ścisłości, który film pana Kwak nie był dla mnie świetny ;) Muzyczka boska i ta panna w przydużych okularkach. Ach, od razu zapowiadam, że film jest po chińsku z tajwańskimi aktorami :)

A tu jakby kogoś zainteresował trailer ze Step up 3. Beat dość mocny, ale koleś który staje na głowie i pada jak kłoda miażdżące, aż mi się słabo zrobiło, w sumie to byłby jego pech jakby złamał kark ;/ Ale biorę pod uwagę, że biorą tam tylko zawodowców. W 3D zapewne wywołałoby większe wrażenie :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli piszesz komentarz jako anonim, proszę podaj swój nick :D- łatwiej odpisuje się na komentarze ;) z góry dziękuję! (*^.^*)

Suwaczek z babyboom.pl

"Don't tell me you do not want someone who is simple, ordinary, uncomplicated? Instead you want someone who is hypocrite, pre-packaged, and defensive? In fact, many times I would think, I might as well be that hypocrite, but after just one day, I would discover that I really cannot go on...I like the real me very much. (Do you) want me to do phony things? I just cannot do it.
- ZaiZai"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...