wtorek, 18 stycznia 2011

Big Come-back :D

Witajcie!

Po dwu tygodniowej przerwie, aż nieswojo czuję się na swoim blogu, jakbym weszła do kogoś innego ;/ Ale już jestem dyski padały (wczoraj też padła płyta główna), ale Magik K. poświęcił swój komp żeby nam oddać część. Gasz... czyżbym rzeczywiście była uzależniona od komputera?! Usprawiedliwiam swoją chęć posiadania komputera tym, że zbliżają się zapisy do przedszkoli... Jak mi się przypomni co miałam jeszcze tu napisać, to edytuję wpis :)


I tak na pewno dziś już opiszę jakiś film lub dramę, tylko muszę się zorientować, cóż jeszcze nie jest opisane :) No i muszę poczekać, aż Dawidof podłączy mi kartę muzyczną bo nic nie mogę usłyszeć, ale już widzę to najważniejsze :D

4 komentarze:

  1. Dostałam zaproszenie na filmwebie od natashagd, po obejrzeniu profilu - to Ty?

    Wypadłaś z twórczego ciągu:) Na pewno zawsze będzie coś do opisania.

    OdpowiedzUsuń
  2. tak to ja :D zapomniałam Ci napisać maila, że Cię zaprosiłam :) wybacz, ale mam urwanie głowy z małą oduczamy się pieluch :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Spoko, domyśliłam się:)
    Pozdro

    OdpowiedzUsuń

Jeśli piszesz komentarz jako anonim, proszę podaj swój nick :D- łatwiej odpisuje się na komentarze ;) z góry dziękuję! (*^.^*)

Suwaczek z babyboom.pl

"Don't tell me you do not want someone who is simple, ordinary, uncomplicated? Instead you want someone who is hypocrite, pre-packaged, and defensive? In fact, many times I would think, I might as well be that hypocrite, but after just one day, I would discover that I really cannot go on...I like the real me very much. (Do you) want me to do phony things? I just cannot do it.
- ZaiZai"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...