czwartek, 20 stycznia 2011

Raj...niebo

ta piosenka już też została nie raz zamieszczona na tym blogu, ale tu jej tłumaczenie :D Asai może Ci się też spodoba, ta jest po koreańsku :)
Piosenka jest bardzo radosna, mi się od razu chce śmiać, gdy tylko ją słyszę, nawet jeśli mam zły humor :D


T-Max- Paradise

Almost paradise
a-chimboda to nunbushin
nal hyanghan noye sarangi
on sesang da gajindeuthae
prawie raj
jaśniejszy niż rano
to Twoja miłość przychodzi do mnie
chociaż mam cały świat

In my life
nae ji-chin salme kkum-chorom
tagawajun ni moseubeul
onjekkajina saranghal su it-damyon
w moim życiu
 jak sen w moim męczącym życiu
ktoś do mnie przyszedł i jeśli to jesteś Ty, którą mogę kochać wiecznie

noye so-neul jabkoso
sesan-geul hyanghae ggot sorichyo
ha-neureul goro yaksokhae
yong-wo-nhi ojing noma-neul saranghae
pam ha-neul bulbit gateun uri dulmanyi
a-reum-da-un ggum paradise
nowa hamkkehandamyon
odideun gal su isso to the my paradise

trzymając Twoją dłoń, krzyczeć na świat jak Tylko mogę
chodząc po niebie, obiecuję kochać tylko Ciebie przez wieczność
raj, w którym powstają nasze marzenia
Mogę pójść wszędzie jeśli to jest z Tobą, do mojego raju

no deurot-don shigan-gwa
geu apeum modu da ijo-bwa
ije buto shijagiya nowa hamkke
ttonabo-neun goya tallyoga-neun goya
loving you forever

zapomnij o bólu i o czasie w cierpieniu, ktory przeżyłaś
teraz jest początek, razem z Tobą
idziemy zacząć, biegniemy
kochając Cię wiecznie

Almost paradise
tae-yangboda to ttaseuhan
nal bo-neun noye nunbi-cheun
on sesang ta gachindeuthae
prawie raj
cieplejszy niż słońce
Czy to Tywoje oczy patrzą na mnie?
jest tak jakbym miał cały świat

In my life
nae ji-chin salme bit-chorom
tagawajun ni saran-geul
onjeggajina kanjighal su it-damyon
w moim życiu
jak światło w męczącym życiu
jeśli tylko mogę kochać Cię wiecznie, miłością którą dajesz mi


All of my love
All of my life
nae modeun kol goroso
na-neun nol saranghae
Jesteś całą moją miłością
Jesteś całym moim życiem
zaiwszając wszystko co mam na linie
kocham Cię

jo pureun batagateun uri dulmanyi
a-reum-da-un got paradise
nowa hamkke handamyon
odideun gal su isso to the my paradise

Jak niebieski ocean jest naszym rajem
mogę pójść gdziekolwiek jeśli to jest z Tobą , do mojego raju

no deurot-don shigan-gwa
geu apeum modu da ijo-bwa
ijebuto shijagiya nowa hamkke
ttonabo-neun goya tallyoga-neun goya
loving you forever

zapomnij o bólu i o czasach bólu, które miałaśś 
teraz jest początek, razem z Tobą
kochając Cię wiecznie

Almost paradise
a-chimboda to nunbushin
nal hyanghan noye sarangi
on sesang ta gajindeut hae

prawie raj
jaśniejszy niż poranek
to Twoja miłość przychodzi do mnie
to uczucie jakbym miał caly świat

In my life
nae ji-chin salme ggum-chorom
tagawa jun ni moseubeul
onjekkajina kanjighal su it-damyon
w moim życiu
jak sen w moim męczącym życiu
jeśli tylko mogę Cię kochać, Ciebie, która przyszłaś do mnie

chonsagateun ni misoga
kadeukhan uri nagwone
noma-neul wihan kkotdeullo
yong-wo-nhi chaewodul-kkoya

Twój uśmiech jest jak jeden anioł
w naszym wypełnionym raju
Zamierzam go wypełnć kwiatami, które będą tylko dla Ciebie

Almost paradise
taeyangboda to ttaseuhan
nal bo-neun noye nunbi-cheun
on sesang ta kajindeut hae
prawie raj
cieplejszy niż słońce
czy Twoje oczy patrzą na mnie?
to uczucie jakbym miał cały świat

In my life
nae ji-chin salme bit-chorom
tagawajun ni saran-geul
onjekkajina ganjighal su it-damyon
onjekkajina saranghal su it-damyon
w moim życiu
jak światło w męczącym życiu
jeśli mogę Cię kochać wiecznie miłością, którą dałaś mi

jeśli tylko mogę kochać Cię wiecznie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli piszesz komentarz jako anonim, proszę podaj swój nick :D- łatwiej odpisuje się na komentarze ;) z góry dziękuję! (*^.^*)

Suwaczek z babyboom.pl

"Don't tell me you do not want someone who is simple, ordinary, uncomplicated? Instead you want someone who is hypocrite, pre-packaged, and defensive? In fact, many times I would think, I might as well be that hypocrite, but after just one day, I would discover that I really cannot go on...I like the real me very much. (Do you) want me to do phony things? I just cannot do it.
- ZaiZai"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...