środa, 19 stycznia 2011

Bonnie Motyl...

Dokopałam się ciekawej rzeczy, piosenka ta w oryginale (bynajmnie tak mi się wydaje) jest wykonywana przez duet KinKi Kids (Koichi Domoto i Tsuyoshi Domoto). W sumie fajny duet, ale ja jakoś wolę wykonanie Kamenashiego z Akanishim :)

Oto oryginał:


Wykonanie Akanishi'ego i Kamenashi'ego (KAT-TUN, obecnie Akanishi już nie jest członkiem zespołu- patrz tu).

 

(Źródło: tutaj) (mam nadzieję, że przetłumaczyłam dobrze ;))


KinKi Kids- Bonnie Butterfly

If You Want To Feel The Same I Do,
Yes Open It Widely I'll Catch You.
'Cause I Love You Baby,
Look At My Eyes And Kiss Me.
If You Want Me To Stay I'll Be OK.
Let's Make Brand New Days For Us.
'Cause I Love You Baby, I'll Be With You.
Jeśli chcesz poczuć to samo co ja czuję
tak, otwórz się na to, złapię Cię,
Bo kocham Cię, kochanie.
Spójrz mi w oczy i pocałuj mnie.
Jeśli chcesz żebym został, ze mną wszystko będzie dobrze.
Stwórzmy nowe dni dla nas
Bo kocham Cię kotku, będę z Tobą.

I Can't See Your Eyes
mada ya na Air no naka JIN no AISU tokeru mayonaka
imi nai Dry na kotoba o kawashiteru
Nie widzę Twoich oczu
wśród okropnego powietrza, lód w Gin topnieje w środku nocy
Wymieniamy się wieloma niepotrzebnymi i suchymi słowami.

24 Hours kimi wo dounika shitai
ai no nai mirai wa mirenai TAIPU
sukoshi muri shiteru
24 godziny, pragnę Cię w każdy sposób,
jesteś osobą ignorującą przyszłość bez miłości
To trochę za dużo dla mnie

tada dakiyosete Kiss wo shitemo
kokoro made ubaenai
warui asobi wo oshiete ageru yo
daraku no naka de Find My Mind
Mimo, że jest to mocny uścisk i pocałunek,
Nadal nie wygrałem Twojego serca
Uczę się tej trudnej gry, 
więc kiedy spadamy, postaraj się znaleźć moje myśli.

sou sa chou ni natte yoru wo matte toki wo koe
yami o kirisaite tonde yuku
kimi wa boku dake no hana ni natte saite ite
koboreteku mitsu no you na
ai wo motto kanjou de zutto
kimi wo motto kanjitai
Więc chcę się zamienić w motyla i odlecieć w noc
Przez czas, aby przerwać ciemność
Jesteś dla mnie jedynym kwitnącym kwiatem
Jak objęte pyłki, daj więcej swoich uczuć do tej miłości
Chcę wiedzieć więcej o Tobie.

Stay By My Side
hibi o moteamasu hodo kimi ni oborete iru
boku o azawarau you ni me o tojiru
Zostań przy moim boku,
Tak bardzo Cię kocham, Nie dbam o codzienność
Możesz się ze mnie śmiać tak dużo ile chcesz, a ja zamknę tylko oczy

7 Days, Week Bonnie to Clyde no you ni
nigete ochite ikitai Guy
kanari yumemiteru
7 dni przez tydzień, jak Bonnie i Clyde, 
Jestem facetem, który chce uciec
i dobrze wiem jak marzyć

akireru kurai Kiss wo shitemo
iradachi wa nuguenai
ima made no koi keshite agetai yo
midara no naka de Lose My Mind
Nawet jeśli dasz mi niespodziewanego buziaka, 
Nie przestanę się bać
Chcę usunąć wszystkie moje kocham, aż do teraz, 
i stracić moje myśli w pragnieniu

sou sa chou ni natte yoru wo matte toki wo koe
hikari no kiseki egaiteku
kimi wa boku dake no hana ni natte saite ite
dakishimete akiru hodo ni

Więc chcę się zamienić w motyla i odlecieć w noc
Przez czas, aby narysować ścieżkę światła
Jesteś dla mnie jedynym kwitnącym kwiatem
Obejmij mnie mocno, dopóki jestem szczęśliwy

Can You See? hirahira to
Can You Feel? mainagara
mizu wo hajiku you ni kimi wo mamoritai
Let Me See boroboro ni
Let Me Feel kizutsuite
hane ga itsuka chigireta to shitemo
Czy widzisz? tak jak pływak, czy czujesz? Tak lekko
Chcę Cię chroni, aby woda nie dotknęła Cię
Pozwól mi zobaczyć, Jestem zraniony, pozwól mi poczuć, i zużyć
Nawet jeśli pewnego dnia moje zranione skrzydła będą złamane

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli piszesz komentarz jako anonim, proszę podaj swój nick :D- łatwiej odpisuje się na komentarze ;) z góry dziękuję! (*^.^*)

Suwaczek z babyboom.pl

"Don't tell me you do not want someone who is simple, ordinary, uncomplicated? Instead you want someone who is hypocrite, pre-packaged, and defensive? In fact, many times I would think, I might as well be that hypocrite, but after just one day, I would discover that I really cannot go on...I like the real me very much. (Do you) want me to do phony things? I just cannot do it.
- ZaiZai"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...