czwartek, 20 stycznia 2011

O naszym związku



To kolejna piosenka z Love contract z Mike He i Ariel Lin :D

Zhang Zhen Yue- Guan Yu Wo Men Zhi Jian De Shi (About Our Relationship)
(nie wiem czy to dobre tłumaczenie! piekielnie ciężko było cokolwiek znaleźć :( )

guan yu wo men zhi jian de shi
W odniesieniu do naszych spraw

hui wei xiao de xiu fa zai wo shou zhong shui zhao
zhe shun jian xiang yong heng zai meng huan de bian yuan
oh ye xu you yi tian wo men bu zai xiang lian
dan xi wang zhi gan jue ting liu zai xin li mian

Uśmiech, wdzięczne włosy śpią na mojej dłoni
Ten moment jest jak wieczność, na krawędzi snu
Och, może pewnego dnia już nie będziemy w sobie zakochani
Ale mam nadzieję, że te uczucie pozostanie w naszych sercach

guan yu ai ni wo xian zai ai ni
guan yu ai qing wo yong xin hen duo
guan yu wei lai jie guo hui ru he wo wu fa cheng nuo

Odnosząc się do kochania Cię,kocham Cię właśnie teraz
Odnosząc się do miłości, jestem bardzo sumienny
Odnosząc się do przyszłości, nie mogę Ci obiecać co się wydarzy

guan yu zi ji wo yi jing zhu gou
guan yu bi ci wo hai zai xue xi
guan yu wei lai wo mei you da an wo wu fa cheng nuo

Odnosząc się do mnie, jestem wystarczający
W odniesieniu do nas obojga, stale się uczę
W odniesieniu do przyszłości, nie mam odpowiedzi, nie jestem w stanie nic obiecać

4 komentarze:

  1. Przez noc odpoczęłam trochę od Alana to teraz posłucham tego wszystkiego po kolei:)

    Z czymś mi się kojarzy ta piosenka, ton głosu. Jak wszystkie tego typu skojarzenia tak i to jest nieuchwytne:) W każdym razie to nei jest dalekowschodnie skojarzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm... nie do końca łapię o co chodzi Asai, ale ja dziś mam zmielony mózg ;) [przez tłumaczenia]

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie posłuchałam wszystkich piosenek, które wrzuciłaś, bo brat odłączył mnie od internetu.

    Myslałam, że tylko słownie potrafię się zamotać, zaczynając wypowiedź od końca, ale widać i pisemnie też:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Asai co się odwlecze, to nie uciecze ;) tak to się mówi, a może to dobrze?

    Ja też się motam i słownie i w pisowni i we wszystkim. Także spoko ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli piszesz komentarz jako anonim, proszę podaj swój nick :D- łatwiej odpisuje się na komentarze ;) z góry dziękuję! (*^.^*)

Suwaczek z babyboom.pl

"Don't tell me you do not want someone who is simple, ordinary, uncomplicated? Instead you want someone who is hypocrite, pre-packaged, and defensive? In fact, many times I would think, I might as well be that hypocrite, but after just one day, I would discover that I really cannot go on...I like the real me very much. (Do you) want me to do phony things? I just cannot do it.
- ZaiZai"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...