środa, 19 stycznia 2011

Kocham Cię, kocham Cię, kocham Cię i Cię nienawidzę.


Miyavi - I love you, I love you, I love you, and I hate you


Aitakute furetakute
Me no mae ni iru noni
Ima kou yatte dakiattetemo
Your eyes off on me.
"Boku wo mite boku dake wo mite"
Kizukeba kyou mo mata aiso warai
Chcę cię zobaczyć, chcę cię dotykać
Choć jesteś tuż obok mnie
I choć ciągle się przytulamy
Odwracasz ode mnie wzrok
"Patrz na mnie, na nikogo innego, tylko na mnie"
Zauważyłaś, że dziś zmuszaliśmy się do uśmiechu?
Where are you, where is your heart?
Konna sugu soba ni iru noni

Gdzie jesteś, gdzie jest twoje serce?
Choć jesteś obok mnie
Kurushikute tsumetakute
Mune ga kishimu dake na noni
Nee doushite
Why my skin acts like this?
Kasaneatte nagusameatte oshimai
Aa kao mo mitaku nai gurai aishiteru
To boli, jesteś zimna
Mam wrażenie, że moje serce rozpadnie się z bólu
Czemu
Czemu moja skóra tak na to reaguje?
Wtapiamy się w siebie, ale w końcu to tylko
nasze ciała są zadowolone
I kocham cię, ale nie mogę nawet spojrzeć na twą twarz
I love you, I love you, I love you, and I hate you.
Mou kimi ni wa kikoenai  
Kocham cię i nienawidzę
Ale ty już mnie nie wysłuchasz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli piszesz komentarz jako anonim, proszę podaj swój nick :D- łatwiej odpisuje się na komentarze ;) z góry dziękuję! (*^.^*)

Suwaczek z babyboom.pl

"Don't tell me you do not want someone who is simple, ordinary, uncomplicated? Instead you want someone who is hypocrite, pre-packaged, and defensive? In fact, many times I would think, I might as well be that hypocrite, but after just one day, I would discover that I really cannot go on...I like the real me very much. (Do you) want me to do phony things? I just cannot do it.
- ZaiZai"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...