czwartek, 20 stycznia 2011

Posty, posty- Postowanie

I wyszło na to, że się dziś spięłam i wypisałam 10 ulubionych piosenek z tłumaczeniami :) Miriel nie obraź się, że nie przetłumaczyłam piosenki Gackto, ale chce to zrobić dokładnie, wręcz z czcią, co nie oznacza, że te które dziś przetłumaczyłam były od niechcenia. Wstawiłam obrazeczek ze zdjątkami moich Bóstw :) I dziś obejrzałam raz (po długiej przerwie) wejściówkę do dramy "Mars" i to jest nieuleczalne :) Jakbym mogła to na skrzydłach pofrunęłabym do Taipej, aby go chodź sekundę zobaczyć na żywo, a mowa oczywiście o Vic'u :) Jestem z siebie dumna :) Jutro muszę usiąść i przetłumaczyć piosenkę Gackto- Fragrance, ale chcę to zrobić bardzo powoli i dokładnie, może też dlatego, że prócz piosenki z Moon Child, jest to jedyna, którą mogę słuchać bez przerwy i mnie nie zaczyna drażnić?! W sumie żadna Gackto piosenka mnie nie drażni ( z obecnych utworów po MM) ale te, które słuchałam wystarczyło mi raz-dwa i już miałam ich "dosyt" ;) Na dniach mam nadzieję obejrzeć jakiś film i dodać kolejną recenzję no i muszę uzupełnić   filmografię Perełki- Maki Horikita, bo już powinna się chyba na mnie obrazić, biorąc pod uwagę, że mam do opisania chyba 4 pozycje. Uciekam w kimę, bo padam na ryjek. Postępy "nocnikowe" w sumie są znikome, ale zawsze, to coś :) Widzę, że Żukolinka się  bardzo stara :D Dobrej nocy!

A to tak dla mnie, Kwiatek, który grał w koreańskiej wersji "Boys over flower"


(Kim Hyun) w tajwańskiej wersji rolę tę grał Vic Zhou :)

2 komentarze:

  1. Co do postępów - mi Tata podobno kazał prać pieluchy, mimo że babcia oponowała. Nie wiem na ile przyswoiło to proces oswajania się z nocnikiem, ale śmieszne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tu jest zonk :) bo jak jej powiem że ma wyprać po sobie majtoszki to wypierze- na swoje małe możliwości ale będzie próbowała uprać ;) Byś ją widziała jak ze mną kurze wyciera- boki zrywać, jak pucuje meble i telewizor :D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli piszesz komentarz jako anonim, proszę podaj swój nick :D- łatwiej odpisuje się na komentarze ;) z góry dziękuję! (*^.^*)

Suwaczek z babyboom.pl

"Don't tell me you do not want someone who is simple, ordinary, uncomplicated? Instead you want someone who is hypocrite, pre-packaged, and defensive? In fact, many times I would think, I might as well be that hypocrite, but after just one day, I would discover that I really cannot go on...I like the real me very much. (Do you) want me to do phony things? I just cannot do it.
- ZaiZai"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...