niedziela, 12 grudnia 2010

Akanishi Jin


Imię i nazwisko: Akanishi Jin 
Pseudonim: Bakanishi 
Zawód: piosenkarz, aktor, tancerz 
Data urodzenia: 04.07.1984 
Miejsce urodzenia: Chiba, Tokio, Japonia 
Wzrost: 176 cm 
Waga: 64 kg 
Grupa krwi: 0 
Znak zodiaku: Rak 
Zespół: KAT-TUN 
Agencja: Johnny's Entertainment 


Zwróciłam uwagę na tego Fiołka oglądając koncert KAT-TUN z Tokyo "Queen of Pirates" :) Dokładniej jak stał przy stoliku barowym i powiedział do publiczności "Cheers" po czym wypił zawartość kieliszka :) Zdziwiłam się bardzo, ale też zaczęłam się śmiać. Na youtube jest cały ich koncert, który mnie oczarował scenografią, światłami i przebraniami całego zespołu. Byłam pod takim wrażeniem, że w niektórych momentach płakałam ze wzruszenia i śmiałam się z komicznych sytuacji. Szkoda, że Akanishi już nie jest członkiem KAT-TUN, ale jak dla mnie w KAT-TUN zawsze będzie sześciu członków, a nie pięciu jak obecnie. Ten Pan, ma po prostu w sobie to "coś" co mnie zachwyca :) Zapomniałam, że fajnie beatbox'uje już nie mówiąc, że świetnie się rusza:D

3 komentarze:

  1. That is a great tip particularly to thode new to
    the blogosphere. Short but very accurate information… Many
    thanks for sharing this one. A must read article!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hi I'm realy happy that you like it and this short information helped you 😊

      Usuń
  2. My partner and I stumbled over here coming from a different web page and thought I might check things
    out. I likke what I see so i am just following you.
    Lookk forward too looking at your web page again.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli piszesz komentarz jako anonim, proszę podaj swój nick :D- łatwiej odpisuje się na komentarze ;) z góry dziękuję! (*^.^*)

Suwaczek z babyboom.pl

"Don't tell me you do not want someone who is simple, ordinary, uncomplicated? Instead you want someone who is hypocrite, pre-packaged, and defensive? In fact, many times I would think, I might as well be that hypocrite, but after just one day, I would discover that I really cannot go on...I like the real me very much. (Do you) want me to do phony things? I just cannot do it.
- ZaiZai"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...