niedziela, 19 grudnia 2010

Mója koleżanka korepetytorka :)

Donggabnaegi gwawoehagi (My tutor friend). Su-wan (Kim Ha Neul) pochodzi z biednej rodziny, jej matka i brat pracują w smażalni kurczaków, a Su-wan dowodzi kurczaki zamawiającym. Jest 21 letnią studentką anglistyki i prócz pomocy matce i bratu zarabia pieniądze dając korepetycje z angielskiego. Jest na tyle charakterną dziewczyną, że potrafi sobie poradzić z każdym anty-anglistycznym gagatkiem.Pewnego dnia dowiaduje się od matki, że jej bardzo bogata znajoma ma syna w wieku Su-wan, który jest jeszcze w liceum, dziewczyna jest zmuszona dawać mu korepetycje, aby skończył liceum. Mimo głośnych sprzeciwów (po pierwszej sesji korepetycji) Su-wan matka zmusza ją do dawania korepetycji bogatemu i nieprzejmującemu się niczym Ji-hoon (Sang-woo Kwon).Cóż wyniknie z ciągłych nerwów Su-wan? Krnąbrności Ji-hoon?










A oto trailer:

1 komentarz:

  1. I znalazłam w te święta i czas na obejrzenie filmu od Ciebie ;-)
    Fajny, tylko niektóre zagrywki mi "He was cool" przypominały. Ale główny bohater przecudny, te jego kości policzkowe ;-)

    Bardzo spodobał mi się tekst "Kupiłem to dla ciebie, więc nie jest też moje". Niby taki oczywisty, ale pierwszy raz spotkałam się z takim ujęciem wprost.

    Asia

    OdpowiedzUsuń

Jeśli piszesz komentarz jako anonim, proszę podaj swój nick :D- łatwiej odpisuje się na komentarze ;) z góry dziękuję! (*^.^*)

Suwaczek z babyboom.pl

"Don't tell me you do not want someone who is simple, ordinary, uncomplicated? Instead you want someone who is hypocrite, pre-packaged, and defensive? In fact, many times I would think, I might as well be that hypocrite, but after just one day, I would discover that I really cannot go on...I like the real me very much. (Do you) want me to do phony things? I just cannot do it.
- ZaiZai"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...