piątek, 17 grudnia 2010

Miyavi

Nie mogę uwierzyć, że idę na Jego koncert i to u mnie w mieście :D
No i ściągnęłam tego Pana film "Oresama" i nie mam dźwięku :( znów nie ma dźwięku w kolejnym filmie, "Bandage" ściągnął mi się z głosem. Więc już nie wiem czy to kodeki czy co? A skoro już utworzyłam nową etykietę do tego Fiołeczka, to już troszkę więcej o nim napiszę. Słodki, ma ślicznie, powiedziałabym nawet seksownie zachrypnięty głos (co bardzo lubię). I tu będę niesprawedliwa, bo do tego postu dodam więcej zdjęć niż do swoich najukochańszych fiołków, a to dlatego, że uwielbiam piercing (2 tyg temu sama zrobiłam sobie trzecią dziurkę w uchu :D), a tatuaż mam zamiar sobie zrobić  (mam nadzieję) w niedalekiej przyszłości :) ( dopiero drugi raz słucham Jego płyty, a "Gravity" i "I love you" już kocham <3
 



Pseudonim: Miyavi (wcześniej znany jako Miyabi)
Imię i nazwisko: Takamasa Ishihara
Data urodzenia: 14.09.1981
Miejsce urodzenia: prefektura Hyōgo, Japonia
Zawód: wokalista solowy nurtu j-rock.
Zespoły: (były zespół Dué le quartz)


 
Miyavi zagrał w filmie Oresama, luźno czerpiącym z jego autobiografii oraz wziął udział w sesjach zdjęciowych w różnych magazynach muzycznych traktujących o J-rocku. Miyavi jest także kompozytorem, aranżerem i producentem swojej muzyki.

Życie prywatne (na ogół o życiu prywatnym gwizd nie piszę, ale imiona dzieci Miyaviego są cudowne i takie romantyczne:))

5 kwietnia 2009 roku poślubił japońską piosenkarkę pop - Melody. 29 lipca 2009 urodziła im się córka Lovelie Miyavi Ishihara(石原 愛理 雅Ishihara Airi Miyavi). Znaki używane do zapisu tego imienia oznaczają Powód Miłości. 4 lipca, 2010, trzy tygodnie i cztery dni przed pierwszymi urodzinami Lovelie, Miyavi ogłosił na swoim blogu MySpace, że on i Melody spodziewają się drugiego dziecka. Druga córka, Jewelie Aoi Ishihara, urodziła się 21 października 2010 roku o 6:13 rano, jako wcześniak. Znaki, którymi pisze się jej imię oznaczają "Powód Nadziei", "Jewel" oznacza "klejnot".
 
(Źródło: tutaj)






O koncercie Miyaviego, na którym byłam (tutaj!).






8 komentarzy:

  1. Zupełnie nie w temacie, ale nie chcę mi się szukać pasującego posta, więc napiszę tu:)
    Bo to będzie o Gackto.

    Wczoraj przyszło mi to do głowy, może cię zainteresuje. Skoro tak spodobała ci się gra G (przy sceptycyźmie innych fanek) to mam nadzieję że to słuchowisko przypadnie ci do gustu. G zagrał tam wszystkie postacie.
    Tytuł - "Trzy księżyce". W noc gdy na niebo wschodzą 3 księżyce od mężczyzny oddzielają się jego 3 cienie: morderca, szaleniec i trzeci którego nie zdradzę.

    http://www.mediafire.com/file/pnwhh813an34poo/Les%20trois%20lunes.rar
    W spakowanym pliku jest nagranie mp3, tekst przetłumaczony na angielski w notatniku i skany magazynu, w którym to było.

    A i może nie słuchaj przy małej, szaleniec jest przerażający. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Asai ja tez już się zaczynam tu gubić dlatego dodałam na bocznym pasku "szukaj w tym blogu". Ale jeszcze daję radę ;) Jakbym umiała przenosić komentarze (ale tu się chyba nie da) to bym przeniosła i nie było by problemu, chociaż to też nie jest problem że tutaj to napisałaś :) chętnie zobaczę, dzięki za uprzedzenie przed Małą. A Nusiek lubi piosenkę Miyaviego "Chillin' chillin' money blue$" :) chyba przy niej zaśnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też jadę na Miyaviego^^ Co prawda muszę przebyć spory kawał drogi z Krakowa, ale dla Meeva warto^^

    OdpowiedzUsuń
  4. O jak miło wiedzieć :) to fajnie! Mam nadzieje, że się spotkamy :) Oj z Krakowa, to rzeczywiście daleko, piękne miasto, byłam nie raz w drodze do mojej Babci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też mam nadzieję, że się spotkamy^^ Dziękuję. Ja też lubię mój krk^_^ BTW masz może facebooka tak w ogóle?

    OdpowiedzUsuń
  6. Bo tam bywam jakoś cześciej niż na blogu:-P Możesz podać to Cię dodam:-P

    OdpowiedzUsuń

Jeśli piszesz komentarz jako anonim, proszę podaj swój nick :D- łatwiej odpisuje się na komentarze ;) z góry dziękuję! (*^.^*)

Suwaczek z babyboom.pl

"Don't tell me you do not want someone who is simple, ordinary, uncomplicated? Instead you want someone who is hypocrite, pre-packaged, and defensive? In fact, many times I would think, I might as well be that hypocrite, but after just one day, I would discover that I really cannot go on...I like the real me very much. (Do you) want me to do phony things? I just cannot do it.
- ZaiZai"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...