wtorek, 7 grudnia 2010

Książka

Kupiłam dziś sobie książkę z płytą CD do nauki języka japońskiego. Patrzę i się z lekka załamuję... 21 lekcji, generalnie przeglądam i widzę dużo rzeczy i pewnie jest tu wszystko w okrojonej wersji dla początkujących ze słowniczkiem z tyłu, wymową i wszystkimi tabelami hiragany, katakany, 90 wybranych ideogramów kanji. Nawet ciekawostki dot.kultury :) Zobaczymy cóż mi z tego wyjdzie :P Zeszycik sobie też kupiłam w krateczkę jak radzili kiedyś na stronce (jakiejś) jeśli się zaczyna pisać po japońsku. Czyli po prostu Japoński- Mów, pisz, czytaj. Wszechstronny kurs języka japońskiego ^_^

a i jeszcze na torrencie znalazłam takie cudo :D  Do Chińskiego też mam bardzo fajne :) polecam!

4 komentarze:

  1. Życzę powodzenia :-) Ja mam właśnie tę książkę, i trochę się z niej uczyłam, ale potem jak poszłam na kurs, uczę się z innej, z której uczy nas sensei. Polecam też fiszki japońskie :-) Dziś miałam przymiotniki na zajęciach :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. fiszki były tylko z angielskiego ;/ jakoś w tym empiku obok mnie wszystko wymiotło ;/ Za przymiotniki się złapaliście :) a stopniowanie też Wam sensei od razu wprowadziła?

    OdpowiedzUsuń
  3. Mijałam czasem podręczniki do nauki japońskiego, ale nigdy nie nabyłam. Bo jak mi się odechcę (a zdarza sie to często) to potem będzie stał na półce i patrzył na mnie z wyrzutem. Wolę z internetu jakąś lekcję odpalić, mniejsza presja:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Próbowałam z internetu, ale źle mi się spisuje hiraganę czy cokolwiek innego, ja muszę mieć obok kartki, na której piszę :) mam jakiś podręcznik wydrukowany z netu, ale tak średnio mi pod pasował, a ten jak na razie jest fajny, już mniej mnie przeraża :D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli piszesz komentarz jako anonim, proszę podaj swój nick :D- łatwiej odpisuje się na komentarze ;) z góry dziękuję! (*^.^*)

Suwaczek z babyboom.pl

"Don't tell me you do not want someone who is simple, ordinary, uncomplicated? Instead you want someone who is hypocrite, pre-packaged, and defensive? In fact, many times I would think, I might as well be that hypocrite, but after just one day, I would discover that I really cannot go on...I like the real me very much. (Do you) want me to do phony things? I just cannot do it.
- ZaiZai"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...