środa, 8 grudnia 2010

Ciekawy pan...

Wczoraj drugi raz obejrzałam "He was cool" zaszantażowałam Dawidofa i usiadł umęczony ze mną (hehehe- szatański śmiech). Tak samo jak za pierwszym razem taki i teraz zaintrygował mnie pewien pan, a mianowicie Ki-woo Lee. Jestem zielona jeśli chodzi o jego osobę i widziałam tylko "He was cool" w, którym nie grał rewelacyjnie rozbudowanej i pierwszoplanowej roli. Ale to jak stał oparty o mur w tym długim brązowym płaszczu czy oparty o samochód z rękami w kieszeni przed szpitalem... ghmmm... a o co? Opiszę Fiołeczka, bo cóż? He was cool muszę, po prostu muszę opisać. Niby raz oglądałam ten film, a teraz to myślałam, że umrę ze śmiechu :D takie filmy lubię, czy oglądam pierwszy czy piąty raz to chichram się ile wlezie, bo po prostu nie mogę się powstrzymać.


Więc przejdźmy do pana Ki-woo Lee

 

Imię i nazwisko: Lee Ki Woo (Lee Gi Wu) 
Zawód: aktor
Data urodzenia: 23.10.1981 
Miejsce urodzenia: Korea południowa 
Wzrost: 189cm 
Waga: 78kg



 Filmy z Lee Ki:

Keulraesik (Classic, The classic love story) 2003
Geunomeun meoshiteotda (He was cool) 2004 
Nae yeojachingureul sogae habnida (Windstruck) 2004
Dalkeumhan Keojitmal (Lost and Found/ Sweet Lie) 2008
Wedding Dress (Wedingdeureseu) 2010


Ma coś w sobie... :D


Chciałam się dowiedzieć czegoś o głównej bohaterce tego filmu i doznałam szoku Da- bin Jeong  (Bo tak brzmi jej imię i nazwisko) od lutego 2007 roku nie ma Jej wśród nas i już nie zagra w żadnym filmie ;(

4 komentarze:

  1. Czy to nie on grał w Bilimae (Secret Love) - film był nieco chory pod względem seksu, lekko przesadzili, ale aktor owszem owszem :) Te oczy !

    Aaaaa nie, pomyliłam się. Ostatnio widziałam go w Flower Boy Ramyun Shop - plus dramy ;)

    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ramyun Shop a i owszem, ale co do Boys before flowers pomylił Ci się chyba z Kim Bum'em ;) Polecam "Lost and Found/ Sweet lie".

    OdpowiedzUsuń
  3. woooh, tamanegi-san :D
    zdecydowanie rozczulił mnie w FBRS xD

    OdpowiedzUsuń

Jeśli piszesz komentarz jako anonim, proszę podaj swój nick :D- łatwiej odpisuje się na komentarze ;) z góry dziękuję! (*^.^*)

Suwaczek z babyboom.pl

"Don't tell me you do not want someone who is simple, ordinary, uncomplicated? Instead you want someone who is hypocrite, pre-packaged, and defensive? In fact, many times I would think, I might as well be that hypocrite, but after just one day, I would discover that I really cannot go on...I like the real me very much. (Do you) want me to do phony things? I just cannot do it.
- ZaiZai"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...