środa, 15 grudnia 2010

Heath Ledger



Przeczytałam w gazecie "Metro" 23 stycznia 2008, że Heath zmarł, stałam na przystanku i płakałam, czekając na autobus. Płakałam i nie mogłam przestać, a komentarze ludzi były po prostu parszywe... "zaćpał się jak każdy". Miałam ochotę w tamtej chwili wszystkim tym ludziom poobcinać języki... Cudowny Fiołek z zupełnie innego kontynentu. Chyle Mu czoła i chyba zawsze będę to robiła. Pierwszy film jaki z nim obejrzałam to "Zakochana Złośnica"- pomyślałam, fajny, śmieszny, przystojny ten aktor co zagrał takiego nieokrzesanego chłopaka, mylnie odbieranego jako zwierzę i kryminalistę. Później trafiłam na "Zjadacza Grzechów" i pokochałam go, kocham i będę kochała po wieczność!



Imię i nazwisko: Heath Ledger 
Prawdziwe nazwisko: Heathcliff Andrew Ledger
Miejsce urodzenia: Perth, Australia
Data urodzenia: 1979-04-04 
Data śmierci: 2008-01-22 (New York)


 

Filmy z Heath'em (te filmy, które obejrzałam więcej niż 10 razy podkreślę):

10 things I hate about you (Zakochana Złośnica) 1999
The Patriot (Patriota) 2000
A Knight's Tale (Obłędny Rycerz) 2001
Monster's Ball (Czekając na wyrok) 2001
The Four Feathers (Cena Honoru) 2002
The Order (Zjadacz Grzechów) 2003
Ned Kelly 2003
Casanova 2005
Lords of Dogtown (Królowie Dogtown) 2005
The Brothers Grimm (Nieustraszeni Bracia Grimm) 2005
Candy 2006
The Imaginarium of Doctor Parnassus (Parnassus) 2009

2 komentarze:

  1. "Tajemnica Brookback Mountain" to też bardzo dobry film, w którym zagrał.

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie nie wpisałam tego filmu bo po recenzji nie mogłam sobie przypomnieć czy oglądałam czy nie :) ale jak obejrzę to na pewno dopiszę :) chyba, że się pogubię ;) No ja śmiem stwierdzić, że wszystkie filmy z nim są naprawdę dobre :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli piszesz komentarz jako anonim, proszę podaj swój nick :D- łatwiej odpisuje się na komentarze ;) z góry dziękuję! (*^.^*)

Suwaczek z babyboom.pl

"Don't tell me you do not want someone who is simple, ordinary, uncomplicated? Instead you want someone who is hypocrite, pre-packaged, and defensive? In fact, many times I would think, I might as well be that hypocrite, but after just one day, I would discover that I really cannot go on...I like the real me very much. (Do you) want me to do phony things? I just cannot do it.
- ZaiZai"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...