środa, 29 grudnia 2010

Ostatnia kwarta księżyca...

Kagen no tsuki (Last Quarter/Last Quarter of the Moon).
W sumie moje podsumowanie tego filmu powinnam zmieścić w jednym: "wow". 


Mizuki (Chiaki Kuriyama) w dniu swoich 19 urodzin dowiaduje się, od przyjaciółki , że Mizuki chłopak Tomoki (Hiroki Narimiya) się z nią przespał. Zrywa z nimi i wybiega z przyjęcia urodzinowego. Podąża drogą przed siebie, dociera do domostwa, z którego płynie znana jej melodia grana na gitarze. Poznaje tam nieznajomego, przystojnego mężczyznę Adama (Hyde), który mówi Mizuki, że już się poznali... Dziewczyna spędza z nim w domostwie tydzień i chce już zostać z nim na zawsze... Czy Mizuki i Adam rzeczywiście się znają? Dlaczego dziewczyna mówi, że ma na imię Sayaka i czemu nie może opuścić domostwa? Czy zagadka zostanie rozwiązana przez dwóch przypadkowych uczniów, którzy staną się najbliższymi przyjaciółmi Mizuki i Tomoki?

Film nosi miano zagadka/dramat/romans, jak dla mnie Asai to thriller i to dość mocno podnoszący adrenalinę :) 





A oto urywki z filmu z piękną piosenką :) Evil Eye :)


24 komentarze:

  1. Cieszę się, że obejrzałaś:)
    Ale nie widze tu peanów na cześć Hyde'a. Wolisz go jako wampira a nie muzyka-ducha?
    A co sądzisz o tej piosence, która przewija się przez cały film? "The Cape of Storms"?

    OdpowiedzUsuń
  2. "The Cape o Storms" - kocham. Obok "Sweet Dreams". Ach... :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nathalienn, Ty już dajesz druga najpiękniejszą piosenkę w wykonaniu HYDE'a. To ja może od razu wymienię wszystkie, które kocham w jego wykonaniu:
    "Ophelia" (z L'Arc~en~Ciel)
    "Sweet Dreams" (z Vamps)
    "A Drop of Colour" (HYDE sam)
    "The Cape of Storms"
    "Secret Letters" :-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Miriel, Tylko "The cape of stroms" się pokrywa, a reszta ulubionych całkiem inna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz, trudne pytanie:)
    Z dorobku Laruku (L'arc en Ciel) przepadam za "Pretty Girl" odkąd zobaczyłam fanvideo z Hydem do tej piosenki, i nawet zapoznanie się z tłumaczeniem utwóru tego nie zmieniło. "Don't be shy pretty girl"
    "Ready Steady Go!", inne nie może dlatego, że po prostu ich nie znam.
    Z twórczości Vamps nie mam swojego faworyta.
    Zaś z solowego dorobku:
    "Evergreen" - bo spotkałam gdzieś piękne fanvideo z Gacktem i Kamim (Nathalienn - Kami to perkusista Malice Mizer, zespołu w którym występował G, zmarł 1 1999).
    "Hide Away", "Horizon" (Nathalienn ciekawosta - piosenka użyta w filmie "SkyHigh"), "Hello", "Jesus Christ", "Faith" - takie bardziej żywsze, gitarowe kawałki :)

    Przepraszam Nathalienn za zepchnięcie komentarzy na wątki muzyczne. Pozostaje ci tylko zapoznać się z tymi piosenkami:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj Dziewczyny jestem na Was skazana i nawet nie wiecie jak się z tego cieszę! :D
    Asai piosenka jest cuuuuudowna :D po prostu nie mam słów. Co do Hydego czy wole go jako Keia czy Adama? Hmm... część mnie woli wampira, ale wiem że jakbym była w takiej sytuacji jak Mzuki to bym poszła za nim bez wahania... Film naprawdę fajny tylko później miałam lekkie shizy, że mi coś po domu chodzi, gdy wszyscy już spali ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miriel dziękuję :) na pewno przesłucham :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziewczyny tak po za tym nigdy nigdzie nie pisałam, że ten blog jest tylko o filmie ;) w filmach też jest muzyka i bardzo ją lubię :) na ogół jak lubię film to muzykę z niego też :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Miriel z Twoich najulubieńszych to wpadła mi w ucho "A drop of colour" :)
    Asai wybacz z Twoich nic aż tak mi nei wpadło żeby słuchać :( za to podoba mi się Vamps- I can feel :) za to LORELEY i Hyde jak gra na saksofonie miodzio!! bosz kocham tego faceta!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dopisałam sobie ten film do listy filmów do obejrzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja wczoraj obejrzałam go drugi raz :D i tak sobie myślę, że pewnie nie raz jeszcze go zobaczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Autorką mangi na podstwie, której nakręcono ten film jest ta sama genialna pani, która wymyśliła Nanę^^

    OdpowiedzUsuń
  13. O! :) tego nie wiedziałam :) Miło, że mi piszesz... a możesz mi napisać imię i nazwisko? Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Musze obejrzeć!Jest na you tubie?Jestem maniaczką dram, raz siostrze dałam do obejrzenia dramę na love drama.pl, żeby zobaczyła dlaczego mam na nich takiego świra. Od razu się jej spodobała, potem się darła, żebym razem z nią oglądała,bo sama nie będzie, no doprawdy> przewraca oczami>Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  15. A Hyde UWAGA CYTUJĘ!CUD , MIÓD I ORZESZKI.To TYLE.Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  16. nie wiem czy jes na youtube, ale jest tu: http://myasiancinema.com/j-movie-last-quarter-2004/ tylko musisz się zalogować, i jest tam masa filmów :D To akurat nie jest drama tylko film ;) fajnie, że masz z kim dramy oglądać, mój małż się czasem dokleja jak jakąś oglądam i go zaciekawi ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Thank you for the auspicious writeup. It in fact was a leisure account it.
    Glance complicated to more added agreeable from you!
    However, how could we keep up a correspondence?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hi I'm rather drom time to time on my blog becouse I'm very busy recently

      Usuń
  18. WOW just what I was looking for. Came here by searching for broderie japonaise

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I am happy top fiat you Sound wiat you Was serching for 😊

      Usuń
  19. For most recent news you have to visit web and on web I found this web site as a best website for most recent updates.

    OdpowiedzUsuń
  20. Excellent itemss from you, man. I've take noote your stuff prior to
    and you are just extremely magnificent. I really like what you've received right here, certainly like what you're
    stating and the way in which wherein you assert it.
    You are making it enjoyable and you still care for to stay it smart.
    I can't wait tto learn much more from you. This is really a tremendous website.

    OdpowiedzUsuń
  21. If some onee wants expert view regarding blogging and site-building then i propose him/her
    to pay a quick visit this webpage, Keep up the good work.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli piszesz komentarz jako anonim, proszę podaj swój nick :D- łatwiej odpisuje się na komentarze ;) z góry dziękuję! (*^.^*)

Suwaczek z babyboom.pl

"Don't tell me you do not want someone who is simple, ordinary, uncomplicated? Instead you want someone who is hypocrite, pre-packaged, and defensive? In fact, many times I would think, I might as well be that hypocrite, but after just one day, I would discover that I really cannot go on...I like the real me very much. (Do you) want me to do phony things? I just cannot do it.
- ZaiZai"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...