wtorek, 28 grudnia 2010

Miyazaki Aoi

A o tej Perełce zapomniałam i proszę o wybaczenie ^_^ Ta Perełka ma coś w sobie, na ekranie wysyła takie fluidy, że od razu chce mi się śmiać :)


Imię i nazwisko (rōmaji): Miyazaki Aoi 
Zawód: aktorka
Data urodzenia: 30.11.1985
Miejsce urodzenia: Tokio, Japonia 
Wzrost: 163 cm 
Znak zodiaku: Strzelec 
Agencja: Hirata Office


Filmy z Miyazaki:
 
Nana 2005

Su-ki-da (I love you) 2005
Tada, kimi wo aishiteru (Heavenly Forest) 2006
Hatsuyuki no koi (Virgin Snow) 2007
Soranin (Solanin) 2010

12 komentarzy:

  1. Właśnie dlatego tak lubię tę perełkę. Pozwolę sobie wymienić filmy, które z nią widziałam, tak abyś na przyszłość wiedziała:)
    "Hatsukoi" - historia z lat 60tych, o grupie młodych ludzi spotykających się w klubie jazzowym i napadzie na auto transportujące gotówkę:) Spokojna historia, nienarzucająca nic widzowi, zabawna i smutna.
    "Tada, kimi wo aishiteru" - o dziewczynie, która mimo że chodzi do college'u zachowuję się jak dziecko, i jej miłości do pewnego chłopca. To pierwszy film, który obejrzałam z Aoi, jest cudowny, momentami lekki, zabawny, śliczny wizualnie, a gdy płaczesz to i to jest fajne:)
    "Children of dark" - o dzieciach wykorzystywanych w Tajlandii, prostytucja, sprzedaż organów. Aoi jest tam japońską wolontariuszką króta myśli, że da radę naprawić świat. naiwna...
    I tylko tyle... Ale jak oglądam z nią reklamówki na yt, to jest cudownie słodka.

    A, i widziałam cudowne (chyba nadużywam tego słowa w tym komentarzu) fanvideo z Aoi i Gacktem. Przeurocze.
    http://www.mediafire.com/?3s7l84a4s203f70

    Sorry, że tak się z tym wszystkim narzucam, po prostu gdy coś wiem, to muszę się tym podzielić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Asai! Cudownie i bardzo Ci za to dziękuję :) Jeszcze powinnam tu dwa posty wpisać jedne dot. Ciebie a drugi Miriel :) Bo systematycznie zagłębiacie mnie w świat muzyki i filmów, których nie znałam :) Dziękuję Ci za to wypracowanie ;) a filmy na pewno obejrzę jak znajdę czas. Na razie jestem tak oczarowana Miką Nakashimą, że oglądam Nanę 2 :) a mała wariuje i rozsadza dom na kawałki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ona jest piękna^^ Zawsze jak ją widzę to miałabym ją ochotę w loli sukienkę ubrać:-P

    OdpowiedzUsuń
  4. Większość tych Japoneczek jest piękna Loli ;) i pewnie niektóre wyglądały by cudownie w Loli ciuszkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No moim zdaniem Maki Horikita jest bardziej urocza ;) :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Obejrzałam niedawno "Virgin snow" i chciałam skomentować pod wpisem o filmie, ale nie mogę go znaleźć...

    W każdym razie przezabawny film. Cudna cicha Japoneczka i energiczny niepoważny Koreańczyk.
    Namówiłam siostrę z mężem na oglądanie, i wyobraź sobie, że T. okreslił go jako dramat ;-) Sztywniaki nie wiedzą kiedy sie śmiać na azjatyckich filmach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie wpisu nie ma, a mam wrażenie, że wpis robiłam :) postaram się jak najszybciej to uzupełnić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dopiero siostra mi dziś wyjaśniła, że wcale "Virgin Snow" nie oglądali, ale inne filmy, i mimo happy endu pozostał im smutek z zawirowań w związku z bohaterów.

      Usuń
    2. to co oglądali, jak nie virgin snow?

      Usuń
    3. Właśnie nie, bo Heartbreak Library (Keu Namjaui Chak 198Jjeuk) ;-) A to dlatego że wprowadziłam ich w błąd, bo nie myślałam, że to melodramat ;-)

      Ale "My sassy girl" im się podobała ;-)

      Usuń
    4. My sassy girl, chyba mam opisane w swoich zbiorach... specyficzny film i jakby kontynuacja Windstruck :) takie mam nieodparte wrażenie :)

      Usuń

Jeśli piszesz komentarz jako anonim, proszę podaj swój nick :D- łatwiej odpisuje się na komentarze ;) z góry dziękuję! (*^.^*)

Suwaczek z babyboom.pl

"Don't tell me you do not want someone who is simple, ordinary, uncomplicated? Instead you want someone who is hypocrite, pre-packaged, and defensive? In fact, many times I would think, I might as well be that hypocrite, but after just one day, I would discover that I really cannot go on...I like the real me very much. (Do you) want me to do phony things? I just cannot do it.
- ZaiZai"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...