piątek, 3 grudnia 2010

Nobuko... Nobuta

Nobuta wo Produce. O tym filmie już kilka razy napisałam, załączyłam również u Horikita Maki filmik. Film naprawdę cudowny śmieszny i zarazem smutny, ale przede wszystkim opowiadający o przyjaźni. Gdy przypominam sobie tą dramę robi mi się za razem smutno na sercu jak i bardzo radośnie. 





Nobuko Kotani (Maki Horikita) nazwana przez szkolnych kolegów Nobuta, jest dziewczyną zamkniętą w sobie, aspołeczną i wiecznie chodzącą z opuszczoną głową. Nie cieszy się popularnością, a przez swoją odmienność i to, że jest nowa w klasie jest gnębiona, wyszydzana i poniżana.

 








  


Shuji Kiritani (Kazuya Kamenashi) to najpopularniejszy chłopak w szkole, przez swój wygląd i przez to, że jest otwarty i przyjacielski.

Akira Kusano (Tomohisa Yamashita) specyficzny, wręcz cudaczny, chce za wszelką cenę zaprzyjaźnić się z Shuji. 


Co z tej trójki indywidualności wyniknie? A no przyjaźń i chęć pomocy Nobuta, aby stała  się najpopularniejszą dziewczyną w szkole...
Szukając traileru do tej dramy znalazłam cudowną ścieżkę z fragmentami filmu.  Jak to ja popłakałam się jak bóbr przez muzykę i przez film, a przede wszystkim po raz kolejny pokochałam Kame i to jeszcze mocniej :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli piszesz komentarz jako anonim, proszę podaj swój nick :D- łatwiej odpisuje się na komentarze ;) z góry dziękuję! (*^.^*)

Suwaczek z babyboom.pl

"Don't tell me you do not want someone who is simple, ordinary, uncomplicated? Instead you want someone who is hypocrite, pre-packaged, and defensive? In fact, many times I would think, I might as well be that hypocrite, but after just one day, I would discover that I really cannot go on...I like the real me very much. (Do you) want me to do phony things? I just cannot do it.
- ZaiZai"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...