niedziela, 12 grudnia 2010

Pot, łzy, ból i spełnienie...

Kolejna rzecz, która mnie fascynuje, to właśnie balet. Jednak jak myślę o tym i widzę występy w telewizji moje gardło ściska żal i złość, a może to po prostu rozgoryczenie, że mi nie było to dane... Nie było mi dane przeżyć tej fascynacji tańcząc, chociaż wiem, że to ból, ciężka praca, pot i łzy. Kontuzje, zbite palce, ponaciągane ścięgna i mięśnie. Tak niewielu ludziom się udaje spełnić w pełni swoje marzenia... Niektórzy uważają, że balet jest oklepany i nudny, ale jest "coś" w tym tańcu co mnie zachwyca. Jak każdy zapewne wie, że kolebką baletu jest Francja. I tam też są najbardziej rozpowszechnione występy. Chociaż jak sobie pomyślę o występach Moscow City Ballet, że były jego występy w Polsce i nawet z ciekawości patrzyłam na ceny biletów... to na patrzeniu na ceny biletów i rozwieszone plakaty na ulicach się skończyło ;( Cudowna sprawa, podziwiam wszystkie baleriny za ich trud, wyrzeczenia i ten piękny wygląd na scenie obkupiony pracą i ćwiczeniami ponad siły.
 













Natalia Osipova
To jest po prostu pasja :) A ludzie, którzy tańczą balet kojarzą mi się z motylami, które ledwo dotknął ziemi, a już umykają ku niebu...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli piszesz komentarz jako anonim, proszę podaj swój nick :D- łatwiej odpisuje się na komentarze ;) z góry dziękuję! (*^.^*)

Suwaczek z babyboom.pl

"Don't tell me you do not want someone who is simple, ordinary, uncomplicated? Instead you want someone who is hypocrite, pre-packaged, and defensive? In fact, many times I would think, I might as well be that hypocrite, but after just one day, I would discover that I really cannot go on...I like the real me very much. (Do you) want me to do phony things? I just cannot do it.
- ZaiZai"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...