środa, 8 grudnia 2010

Top 07 Dramat/psychologiczny

 Podwójne pierwsze miejsce :)

1. Przerwana lekcja muzyki / Girl, Interrupted 1999 Weiser/ Weiser Dawidek 2000
2. Godziny / The Hours 2002
3. Między słowami/ Lost in Translation2003
4. Przekleństwa niewinności/ The Virgin Suicides 1999 ( na pewno będzie adnotacja do książki Eugenidesa "Samobójczynie")
5.  Ptasiek /Birdy 1984 (na pewno nawiążę do powieści Whartona "Ptasiek")
6. Eksperyment / Das Experiment 2001
7. Lot nad kukułczym gniazdem/ One Flew Over the Cuckoo's Nest 1975 (napomknę przy książce Kesey'a o tym tytule;) ale to będą raczej cierpkie słowa).

Patrzę na te tytuły, wcinam zupkę chińska pałeczkami i tak sobie myślę, że na bank o czymś zapomniałam...

4 komentarze:

  1. Oglądałam tylko "Przerwaną lekcję ..." i "Przekleństwa ...", za to "Ptaśka" przeczytałam (kiedyś mignęła mi ekranizacja w TV ale wolałam nie oglądać tych jego "ptasich snów").
    Czekam na opisy pozostałych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak się zastanawiam czy w ogóle opisywać te filmy, bo tak naprawdę nie są związane z tematem Azja :P ale jak chcesz to mogę do nich powstawiać linki do opisów na filmweb. Może być? Chciała tylko opisywać te, których czytałam najpierw książki :D chyba, że bardzo sobie tego życzysz to zrobię dla Ciebie wyjątek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie musisz opisywać. A czy na filmweb zajrzę... może tylko wtedy gdy pojawi się możliwość obejrzenia któregoś filmu, żeby ocenić czy warto.

    OdpowiedzUsuń
  4. To najwyżej ja jutro usiądę i do każdego linka dorzucę i jak będziesz miała ochotę to sobie lookniesz i zobaczysz czy warto czy nie warto ;) Wracam do Moon Child bo super efekty są i fajnie fajkę chciał złapać z odległości :D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli piszesz komentarz jako anonim, proszę podaj swój nick :D- łatwiej odpisuje się na komentarze ;) z góry dziękuję! (*^.^*)

Suwaczek z babyboom.pl

"Don't tell me you do not want someone who is simple, ordinary, uncomplicated? Instead you want someone who is hypocrite, pre-packaged, and defensive? In fact, many times I would think, I might as well be that hypocrite, but after just one day, I would discover that I really cannot go on...I like the real me very much. (Do you) want me to do phony things? I just cannot do it.
- ZaiZai"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...