Podwójne pierwsze miejsce :)
1. Przerwana lekcja muzyki / Girl, Interrupted 1999 i Weiser/ Weiser Dawidek 2000
2. Godziny / The Hours 2002
3. Między słowami/ Lost in Translation2003
4. Przekleństwa niewinności/ The Virgin Suicides 1999 ( na pewno będzie adnotacja do książki Eugenidesa "Samobójczynie")
5. Ptasiek /Birdy 1984 (na pewno nawiążę do powieści Whartona "Ptasiek")
6. Eksperyment / Das Experiment 2001
7. Lot nad kukułczym gniazdem/ One Flew Over the Cuckoo's Nest 1975 (napomknę przy książce Kesey'a o tym tytule;) ale to będą raczej cierpkie słowa).
Patrzę na te tytuły, wcinam zupkę chińska pałeczkami i tak sobie myślę, że na bank o czymś zapomniałam...
Przesłonięty uśmiech
2 lata temu
Oglądałam tylko "Przerwaną lekcję ..." i "Przekleństwa ...", za to "Ptaśka" przeczytałam (kiedyś mignęła mi ekranizacja w TV ale wolałam nie oglądać tych jego "ptasich snów").
OdpowiedzUsuńCzekam na opisy pozostałych :)
Tak się zastanawiam czy w ogóle opisywać te filmy, bo tak naprawdę nie są związane z tematem Azja :P ale jak chcesz to mogę do nich powstawiać linki do opisów na filmweb. Może być? Chciała tylko opisywać te, których czytałam najpierw książki :D chyba, że bardzo sobie tego życzysz to zrobię dla Ciebie wyjątek ;)
OdpowiedzUsuńNie musisz opisywać. A czy na filmweb zajrzę... może tylko wtedy gdy pojawi się możliwość obejrzenia któregoś filmu, żeby ocenić czy warto.
OdpowiedzUsuńTo najwyżej ja jutro usiądę i do każdego linka dorzucę i jak będziesz miała ochotę to sobie lookniesz i zobaczysz czy warto czy nie warto ;) Wracam do Moon Child bo super efekty są i fajnie fajkę chciał złapać z odległości :D
OdpowiedzUsuń