środa, 29 grudnia 2010

Nana i Nana :)

Gdy oglądałam ten film zorientowałam się, że przy jednej mojej bardzo dobrej kumpeli jestem tą Naną wiecznie uśmiechniętą i wręcz dziecinną, a ona jest tą Naną mroczną :) Może moi przyjaciele przeczytają też ten post (chodzi o GUchą) :)

Nana Osaki- Mika Nakashima
Nana Komatsu- Aoi Miyazaki

Obie Perełki zagrały cudownie, jednak śpiew Miki po prostu mam klapki na oczach i idę po omacku, byle za Jej głosem. Dwie męskie role cudownie zagrane w obu częściach.
Takumi Ichinose - Tetsuji Tamayama
Nobuo Terashima - Narimiya Hiroki

Nana 2 to kontynuacja filmu, w której dziewczyny dalej mieszkają razem, jednak ich losy pomału się rozchodzą. Czy będą w stanie dalej się przyjaźnić? Czy beztroska i dziecinna Nana będzie chciała zostać mamą? Czy mroczna Nana stanie w końcu w Tokio na scenie i zagra koncert?

Nana opowiada, o dwóch dziewczynach o tym samym imieniu, które razem podróżują pociągiem do Tokio. Dwa przeciwieństwa jedna, skryta, wyglądająca na opryskliwą, wulgarną i wredną, druga otwarta, tryskająca optymizmem, naiwna i łatwowierna. Co je połączy? Zawsze jest "coś" co łączy tak różnych ludzi... :)

Jak znajdę więcej natchnienia i obejrzę Nana z 2005 roku jeszcze raz to na pewno utworzę dwa osobne posty dla każdego z filmów :)

6 komentarzy:

  1. O Nana^^ Kocham tą historię. Jestem wielką fanką anime i mangi, ale film też nie zawiódł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jap o filmie zakochałam się w tej mrocznej Nanie (lesbijką nie jestem i nic do nich nie mam ;P) Ale miała coś takiego hipnotyzującego w sobie, ten strój, charakteryzacja i jej gra... no i jej piękny głos... ach... cudowna istota!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w sumie sama nie wiem, którą z nich lubiłam bardziej. A może właśnie najbardziej lubiłam je obie razem^^

    OdpowiedzUsuń
  4. obie razem świetnie pasują dwie skrajności ;) ale ja bardziej jakoś lubię mroczną Nanę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. W mojej szkole japońskiego przez cały lipiec będą wyświetlane japońskie filmy (jest tam taka bardzo mała sala kinowa), codziennie, i właśnie zobaczyłam, że w grafiku jest "Nana" i "Nana 2". Może uda mi się obejrzeć, to się dowiem w końcu, jak gra Mika Nakashima. Do tej pory nie widziałam jej jeszcze w żadnym filmie.

    OdpowiedzUsuń
  6. To bardzo fajnie Miriel, mam nadzieję, że Ci się uda obejrzeć :) Ja uwielbiam Nakashimę po tym filmie, nawet u fryzjera na koncert Meeve zrobiłam sobie podobną fryzurę do niej (ale nie z filmu). :) Dość specyficznie wygląda w filmie, krótka spódniczka, wychodzący z pod niej pas do pończoch i zakolanówki (tak trochę hm... żeby ubrać to w słowa i jedyne co mi przychodzi do głowy to "ździrowato" ;P) ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli piszesz komentarz jako anonim, proszę podaj swój nick :D- łatwiej odpisuje się na komentarze ;) z góry dziękuję! (*^.^*)

Suwaczek z babyboom.pl

"Don't tell me you do not want someone who is simple, ordinary, uncomplicated? Instead you want someone who is hypocrite, pre-packaged, and defensive? In fact, many times I would think, I might as well be that hypocrite, but after just one day, I would discover that I really cannot go on...I like the real me very much. (Do you) want me to do phony things? I just cannot do it.
- ZaiZai"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...