piątek, 17 grudnia 2010

tatata tatata ta ta ta ta ta... dzyń dzyń :D

I tak właśnie dziś mnie olśniło (dokładniej teraz) ojej Święta już za pasem. I listę zakupów właśnie przygotowałam, żeby już kupić w weekend bo później to już będzie strasznie ciężko stać w tych kolejkach (pewnie teraz już też są). W tym roku spędzamy święta w Świętej Trójcy, więc spokojniej niż w zeszłym roku (było nas 7mioro). Chociaż lubię jak jest dużo ludziów w domu :) Ten gwar, wszyscy się śmieją, jedzą i zrozmawiają. Ale tak zadecydowaliśmy te Święta w troje, małe rodzinne w cieplutkiej atmosferze :) Wypisałam sobie wszystkie potrawy i wyszło równo 12 o niczym nie zapomniałam ^.^, tylko czy będę tyle robić, nie wiem :) Okaże się w praniu. W sumie po co? Jak pójdziemy do mojej Mummy i da nam zapewne na wynos swoje frykasy, a ja niestety tak dobrze niektórych rzeczy nie umiem zrobić jak Ona. Już się cieszę! Lubię, nawet uwielbiam gotować, kocham się krzątać po kuchni, piec, smażyć i jak te wszystkie zapachy buchają na kuchnię i cały dom :) I te dekorowanie łańcuchami, światełkami, układanie na stole, wyjmowanie tych ładniejszych talerzy i sztućce na specjalną okazję :) Choinki nie będzie jak co roku, ale gałązki przystrojone w lampki, bombki, ciasteczka i cukierki a jakże! Lubię to! Lubię jak mała się krząta pod nogami ze swoimi plastikowymi garnkami i gotuje na stołku razem ze mną, i jak Dawidof pomaga mi w kuchni :) No do niego jak co roku będzie należało przygotowanie dorsza w sosie śmietanowo- musztardowym paluszki lizać! :) I do listy muszę dopisać drożdże, o tak! Zrobię domowy chlebek :) Będzie cudownie, święta pełne miłości, uśmiechu, spokoju i przytulania.  Wcześniej nie lubiłam nigdy świąt, ale teraz jak przekazujemy tą tradycję latorośli to zupełnie co innego, Jej ciekawość w oczach i chęć pomocy to naprawdę cenne. Tylko zawsze jedna rzecz mnie zawodziła, ta gwiazdka, za każdym jak była Wigilia to nie było jej widać, a nóż może w tym roku będzie... I miejmy nadzieję, ze śnieg się utrzyma. Śnieg, barszczyk w kubeczku, smakołyki na stole, rodzina, spokój i miłość. Tego sobie i Wam z całego serca życzę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli piszesz komentarz jako anonim, proszę podaj swój nick :D- łatwiej odpisuje się na komentarze ;) z góry dziękuję! (*^.^*)

Suwaczek z babyboom.pl

"Don't tell me you do not want someone who is simple, ordinary, uncomplicated? Instead you want someone who is hypocrite, pre-packaged, and defensive? In fact, many times I would think, I might as well be that hypocrite, but after just one day, I would discover that I really cannot go on...I like the real me very much. (Do you) want me to do phony things? I just cannot do it.
- ZaiZai"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...