niedziela, 26 grudnia 2010

Natsuki Imai i Koizora

Czas na kolejne wpisy :)

Natsuki Imai jest reżyserką filmu i dramy Koizora (Sky of Love). Jako etykietę dałam tu tą panią, gdyż prócz Kôji Seto nikt mnie nie urzekł w tym filmie. A tego pana nie wiem czy dołączę do kwiatków, może jedynie za grę aktorską. Film został wyreżyserowany w 2007 roku, a drama w 2008. Obejrzałam najpierw dramę, gdyż tytuł bardzo mnie zaintrygował, a później recenzja. Myślałam, że w filmie jak i w dramie obsada głównych ról będzie taka sama, jednak pomyliłam się. Film niezwykle wzruszający, po obejrzeniu dramy, film wydaje mi się dość uproszczony i ucinający w połowie niektóre wątki. Płakałam, płakałam i chlipałam w chusteczkę, pani reżyser umie naprawdę wycisnąć z oka ostatnią łzę.
Koizora film
=============
Film:
Hiro- Haruma Miura 
Mika- Yui Aragaki

Drama:
Hiro- Kôji Seto 
Mika- Erena Mizusawa
=============
Film opowiada o dwójce licealistów, na początku szkoły średniej. Miki przyjaciółka Aya (drama Aoi, film- Haru) podkochuje się w chłopaku o imieniu Nozomu z równoległej klasy. Jednak, gdy dochodzi do ich spotkania na szkolnym korytarzu on prosi o numer telefonu Mikę, ta jest tak zmieszana, że próbując się wycofać z niezręcznej sytuacji wpada w przyjaciela Nozomu o imieniu Hiro. I tak to właśnie się zaczyna. Zaczynają się spotykać, po zajęciach, w czasie szkoły (ich miejscem schadzek jest biblioteka), uciekają razem z lekcji. Sytuacja się komplikuje, gdy Mika zachodzi w ciążę... Cóż się wydarzy? Czy Hiro będzie chciał stanąć na wysokości zadania i zostanie ojcem w wieku 16 lat? Czy była dziewczyna Hiro rozdzieli tych dwoje? Czy Hiro, Mika i ich córeczka będą szczęśliwą rodziną? Cóż jeszcze wydarzy się zaskakującego, szczęśliwego i smutnego w ich młodym życiu...
Koizora drama
Mika i Hiro- film


Koizora drama Mika i Hiro

















Trailer filmu


2 komentarze:

  1. Nie zagłębiając się w treść filmu i dramy, a skupiając się na obrazkach - gdy zobaczyłam ten blond fryz - jakby go wyjęli z jakiejś anime. :)

    Przy okazji świąt obejrzałam w TV jeszcze raz "Gwiezdny pył". Uwielbiam ten film, mogłabym tak jak ty niektóe puszczać go do znudzenia. Ten, "Labirynt Fauna", "Tada, kimi wo aishiteru" i "Suwîto rein: Shinigami no seido".

    OdpowiedzUsuń
  2. Labiryntu Fauna nie oglądałam (chyba), a "Gwiezdny Pył" jest naprawdę bardzo fajnym filmem, ja jeszcze lubię "Złoty kompas" :) A te niżej co wymieniłaś, to muszę obadać ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli piszesz komentarz jako anonim, proszę podaj swój nick :D- łatwiej odpisuje się na komentarze ;) z góry dziękuję! (*^.^*)

Suwaczek z babyboom.pl

"Don't tell me you do not want someone who is simple, ordinary, uncomplicated? Instead you want someone who is hypocrite, pre-packaged, and defensive? In fact, many times I would think, I might as well be that hypocrite, but after just one day, I would discover that I really cannot go on...I like the real me very much. (Do you) want me to do phony things? I just cannot do it.
- ZaiZai"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...