poniedziałek, 20 grudnia 2010

Szał gwizdka!

Normalnie jakaś dziś nieogarnięta jestem :( Puściłam rano przelew za Miyaviego :) Więc mam nadzieję, że po świętach dostanę tickecik :) Już się nie mogę doczekać. Tego koncertu i wszystkiego ;) Aż zaczęłam się zastanawiać, czy na taki koncert trzeba się jakoś inaczej ubrać, ale chyba nie :P  Najpierw święta, później trzeba przeżyć Sylwestra, nie wiem jak w tym roku będzie z zaśnięciem Małej wśród tego huku petard ;/ Zobaczymy jak to będzie. I miałam dziś sprzątać, jutro wmontowuję sobie podwójny napęd w rękach i w nogach :D I damy radę, mała na swój sposób pomoże i będzie git :)

Crazy about Zai Zai, Kame, Gackto, Hyde, Miyavi, somebody else?

Tak dla mnie jeszcze na pokrzepienie mojego serca:


Cudowne Fiołeczki :)
kuszące zdjęcie pana G.











Już koniec blogowania na dziś, jutro pewnie się nie pojawię, może wieczorem, bo mój BEST plan wcielam w życie i jutro będą wióry szły ;) Tylko jak ja przywlekę ze sklepu 5kg kapusty kiszonej i tyle samo ziemniaków z małą pod pachą ;/ 10kg zakupów już nie mówiąc o zahaczeniu o mięsny i 13kg Nuśki... grrr i tu żałuję, że nie jestem Pudzian :( Może D. wróci wcześniej z pracy to zawinie jako wielbłąd do sklepów hehe... Idę spać poduszka już mnie nawołuje cieniutkim głosem. Wczoraj przyśnił mi się Vic, ciekawe któż dziś?! :D

2 komentarze:

  1. No nie wiadomo, na którego się patrzeć ;-)))) A ten nad tajwańskimi blogami to kto? Bo ładne zdjęcie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. to Akanishi Jin był w zespole KAT-TUN z Kamenashim, grał w filmie "Bandage" o którym pisałam :) tu masz o nim: http://nathalienn.blogspot.com/search/label/Akanishi%20Jin

    OdpowiedzUsuń

Jeśli piszesz komentarz jako anonim, proszę podaj swój nick :D- łatwiej odpisuje się na komentarze ;) z góry dziękuję! (*^.^*)

Suwaczek z babyboom.pl

"Don't tell me you do not want someone who is simple, ordinary, uncomplicated? Instead you want someone who is hypocrite, pre-packaged, and defensive? In fact, many times I would think, I might as well be that hypocrite, but after just one day, I would discover that I really cannot go on...I like the real me very much. (Do you) want me to do phony things? I just cannot do it.
- ZaiZai"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...