środa, 8 grudnia 2010

Filmy akcji, choć też nie do końca...

A Top 07, bo 10 już jest tak oklepane ;) Nie mogę stwierdzić jednoznacznie, że filmy będące poniżej pierwszych trzech miejsc są gorsze więc, pierwsze miejsca po prostu będą należały do filmów, które najbardziej zapadły mi w pamięci. I kolejny film do kolekcji razem z Duelist na miejscu 2 :)




Miłego oglądania Miriel o ile coś Ci przypadnie do gustu ;)
Bardzo Was przepraszam za ten nieład filmowy, myślałam, ze to wyjdzie przejrzyściej, ale jak widzę nie da się. Nie umeim byc do konca sprawiedliwa jeśli chodzi o ustawienie flmów w klasyfikacji filmów na najwyższej czy najniższej pozycji, każdy lubię mniej czy bardziej, ale lubię i wywarł na mnie jakieś wrażenie jeśli tu jest (bo niektóre skreśliłam na początku).

4 komentarze:

  1. Wow! super! Zapiszę sobie te Twoje posty w zakładkach, bardzo dziękuję! wyobraź sobie, że ja jeszcze nigdy nie obejrzałam żadnego koreańskiego filmu :-) Do "Mo hup leung juk" jest bardzo ładny plakat, coś takiego mityczno-baśniowego od razu mnie zachęciło, by poszukać tego filmu :-) Wielkie dzięki, że od razu dałaś linki i mogę sobie poczytać o tym filmie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Samych Koreańskich jak naliczyłam (bo nie wszystkie miałam oznaczone) obejrzałam 21 na 30 oglądniętych ;/
    Spoko, pomyślałam, że tak będzie wszystkim wygodniej, biorąc pod uwagę, że gdybym nie miała konta na tej stronie i nie odznaczała i oceniała filmów, które już obejrzałam to już dawno by mi z głowy część uciekła.
    W Butterfly Lovers gra jeden z moich ukochanych Kwiatków Wu Chun :) Film naprawdę bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No oglądam!!!!! I ładny uroczy film był do połowy, a tu nagle zaczyna się krew lać, i robi się na ostro! a ja już ich polubiłam, a szczególnie Big Bro, a teraz nagle zaczęłam się obawiać, że to się źle skończy... :-(

    OdpowiedzUsuń
  4. Piszesz o "Butterfly lovers"? Jak w każdym filmie tu też jest pewien pasjata, który chce być szczęśliwy ca cenę unieszczęśliwienia ok 30 osób ;(

    OdpowiedzUsuń

Jeśli piszesz komentarz jako anonim, proszę podaj swój nick :D- łatwiej odpisuje się na komentarze ;) z góry dziękuję! (*^.^*)

Suwaczek z babyboom.pl

"Don't tell me you do not want someone who is simple, ordinary, uncomplicated? Instead you want someone who is hypocrite, pre-packaged, and defensive? In fact, many times I would think, I might as well be that hypocrite, but after just one day, I would discover that I really cannot go on...I like the real me very much. (Do you) want me to do phony things? I just cannot do it.
- ZaiZai"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...