wtorek, 28 grudnia 2010

Nakashima Mika

Swoją grą w "Nana" powaliła mnie na kolana! Tego po prostu inaczej nie umiem ująć :) Jak też zajrzałam na youtube, piosenki ma też fajne, więc na pewno coś jeszcze o tej Perełce napiszę.

Imię i nazwisko (rōmaji): Nakashima Mika 
Zawód: piosenkarka, aktorka, modelka 
Data urodzenia: 19.02.1983 
Miejsce urodzenia: Hioki, Kagoshima, Japonia 
Wzrost: 160 cm 
Waga: 40 kg 
Grupa krwi: A 
Znak zodiaku: Wodnik 
Agencja: SONY Music 



Filmy z Nakashima (na razie tylko jeden, ale na pewno obejrzę wszystko z jej udziałem!):

Nana 2005






Ma cudowny głos... Kocham Jej głos :) (Tak tą piosenkę śpiewa również Hyde i jego wersja również mi się podoba:)) Oj Glamorous sky jest duuużo wersji, aż się zdziwiłam jak dużo... Wersję Hyde dodam do niego :D

2 komentarze:

  1. Oh, jaki ten świat jest cudownie mały! Aż się wzruszyłam :-))) Mika Nakashima zaśpiewała piosenkę "Yuki no Hana", http://www.youtube.com/watch?v=sztJi5cxybM, której to piosenki słucham w kółko i w kółko w wykonaniu Gackto! :-)))) To taka piękna piosenka, GACKT zaśpiewał ją w tamtym roku na Boże Narodzenie, i teraz przez całe święta słuchałam tej piosenki, tu masz wersję Gackto: http://www.youtube.com/watch?v=hGSx0xse64U

    OdpowiedzUsuń

Jeśli piszesz komentarz jako anonim, proszę podaj swój nick :D- łatwiej odpisuje się na komentarze ;) z góry dziękuję! (*^.^*)

Suwaczek z babyboom.pl

"Don't tell me you do not want someone who is simple, ordinary, uncomplicated? Instead you want someone who is hypocrite, pre-packaged, and defensive? In fact, many times I would think, I might as well be that hypocrite, but after just one day, I would discover that I really cannot go on...I like the real me very much. (Do you) want me to do phony things? I just cannot do it.
- ZaiZai"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...