czwartek, 30 grudnia 2010

Pan G.

Gackto doprowadza mnie do frustracji! Próbowałam znaleźć film krótkometrażowy, w którym występował "Hero's Hero" z 2002 roku, ale widzę, że graniczy to z cudem :( Szukałam wczoraj jak opętana tego filmu, ale chyba nie będzie mi dane go obejrzeć :(













Wstawiam te zdjęcia Gackto bo są bardzo intrygujące, a to z prawej strony bardzo urocze i wygląda na nim wprost słodko- cudownie :) Nie wiem czy są z jakichś teledysków, programów etc. Ale oba mi się podobają :)

8 komentarzy:

  1. Z tego co widziałam to 'Hero's hero" na miano filmu w ogóle nie zasługuje. Rozmawia z jakąś dziewczyną w bibliotece. Blond włosy, okularki, garnitur i lekko rozmazany obraz, rozjaśniony (kojarzy mi się z ujęciami z "Cassablanki"). A może coś tam jest, nie uznałam że jest to na tyle interesujące aby obejrzeć:)

    Znalazłam też:) U Tenshina (francuski Gackto-fan) do pobrania w pięknej jakości:
    http://tenshin26100.livejournal.com/tag/hero's%20hero

    OdpowiedzUsuń
  2. A wiesz, że w 2007 występował Gackto w dramie historycznej "Fuurin Kazan"? Od 24 odcinka:)
    Zagrał tam Uesugi Kenshin'a. U Miriel znajdziesz parę zdjęć z tegorocznego Kenshin Festival to od razu zobaczysz jak wyglądał w dramie:)

    Skoro tak oglądasz wszystko w czym zagrał:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do zdjęć, to pierwsze, zmokły... W podobnym klimacie wyglądał w teledysku do "Seki-ray".

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki Asai :) to nie tak, że wszystko z nim oglądam, po prostu jestem ciekawa jak zagrał w czymś innym niż jako przyjaciel wampira, który udaje nieśmiertelnego macho ;)
    Dziękuję bardzo za link :) a dramę jak mnie najdzie to pewnie obejrzę, ale od pierwszego odcinka, bo nie zrozumiem o co chodzi, chociaż przez myśl mi przeszło "zapamiętaj gra od 24 odcinka, więc od tego dopiero opłaca się oglądać ;)" A zmokły wygląda super, aż mam ochotę go przytulić, dać mu ręcznik żeby się osuszył i zaparzyć herbatki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie w niewielu rzeczach, które nie są jego teledyskami się pojawia, choć z roku na rok coraz więcej:)

    Widziałaś już jego 5 minut w dramie "Mr. Brain"? Z tych scen zrobili fajne, moim zdaniem, fanvideo do rosyjskiej piosenki.
    http://www.youtube.com/watch?v=CdavnIfp9nQ

    Video w HQ znajdziesz po tagach u Tenshina.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje Asai :)
    Bardzo bym chciała zobaczyć go w czymś innym niż jego teledyski :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nathalienn, w tym roku ma wejść do kin film z Gackto "Bunraku", z Demi Moore i Joshem Hartnettem. A jak znajdziesz gdzieś tę dramę "Fuurin Kazan", ona jest z 2007 roku, to daj znać :-) Ja na dramach się nie znam, i nie wiem, gdzie ich szukać, ale bardzo lubię Gackto jako samuraja :-) dostałam od koleżanki kalendarz z Gackto ze zdjęciami z "Fuurin Kazan", coś wspaniałego :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miriel spróbuję poszukać i jak coś to dam Ci znać ;) Och... to masz Gackto przy sobie, chociaż w papierowej, jednak namacalnej postaci ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli piszesz komentarz jako anonim, proszę podaj swój nick :D- łatwiej odpisuje się na komentarze ;) z góry dziękuję! (*^.^*)

Suwaczek z babyboom.pl

"Don't tell me you do not want someone who is simple, ordinary, uncomplicated? Instead you want someone who is hypocrite, pre-packaged, and defensive? In fact, many times I would think, I might as well be that hypocrite, but after just one day, I would discover that I really cannot go on...I like the real me very much. (Do you) want me to do phony things? I just cannot do it.
- ZaiZai"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...