środa, 8 grudnia 2010

... ing- czyli niedaleka teraźniejszość

Ing: The Most Beautiful Day In My Life.

Gang Min-a (Im Su Jung) jest prawie zwykłą nastolatką, prawie bo ma bliżej nie określoną w filmie chorobę i zdeformowaną od urodzenia lewą rękę, którą nosi w rękawiczkach. Jest niezwykle wrażliwą dziewczyną i może też przez chorobę bardzo zżyły się z matką. Matka Min-a nie chce trzymać dłużej córki w szpitalu i patrzeć na jej bezowocny ból i cierpienie- lekarze osądzili, że nie ma szans na jej wyleczenie. Min-a żyje więc prawie normalnym życiem nastolatki w rodzinnym domu zażywając tylko leki. Matka pragnie z całego serca, aby każdy dzień w życiu dziewczyny był niezapomniany i wyjątkowy.
Yeong-jae (Rae-won Kim) fotograf, wprowadza się do mieszkania pod tym, w którym mieszka z matką Min-a. Chłopak wyrzucając śmieci zaintrygowany macha do Min-a palącej papierosa i słuchającej muzyki w oknie swojego pokoju. I tak właśnie to się zaczyna... Dziewczyna rzuca mu ostatniego papierosa z pustą paczką, a później i zapalniczkę, której nie odzyskuje, gdyż Yeong-jae mówi, że odda ją innego dnia. Znajomość przeradza się w przyjaźń i w młodzieńczą miłość, tylko czy w tym przypadku dojdzie do happy end'u? Czy zaplanowana wycieczka matki z córką i młodym fotografem dojdzie do skutku?



A oto trailer :)

4 komentarze:

  1. Obejrzałam w niedzielę.
    Bardzo bardzo fajny film.
    Ten chłopak... ile razy zasłaniałam oczy żeby nie widzieć jakiego idiotę z siebie robi, choćby to z zapisaniem jej numeru na podłodze.
    Ale i humor z matką też jest świetny. Scena na parkingu gdy wyznała Minie prawdę o jej ojcu :)
    I wiesz, na końcu nie załapałam o co chodzi z tą dłonią. Patrzyłam na to zdjęcie. Te dizewczyny mówią że ochydne, a ja nic nie widzę. Normalne dłonie. Dopiero po chwili dłuższej do mnie dotarło :)

    Nie płakałam na końcu, choć pewnie łatwo bym mogła. Nie sprzyjały temu warunki oglądania - nie czułam, ze jestem tylko ja i ta historia.

    Dzięki za wrzucenie mi tego filmu na dysk :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak miło, że Tobie się też podobało :) ręka hmm... ohydna to pojęcie względne po prostu trzymała ją trochę wykrzywioną i w rękawiczce pod kolor skóry. Proszę Cię bardzo Twój dysk jest bardziej pojemny więc jak będziesz na następny raz u mnie to znów Ci coś wrzucę.

    OdpowiedzUsuń
  3. http://www.youtube.com/watch?v=nzwENg2lPi4
    skojarzył mi się ten teledysk z "...ing". Wiesz, zapaliczki :)
    strasznie śmieszna była ta scena gdy szukał w mieszkaniu jej zapalniczki a znajdował inne ;-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki Asai :) fajna piosenka :D I ciszę się, że tak utkwił ci w pamięci ten film :D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli piszesz komentarz jako anonim, proszę podaj swój nick :D- łatwiej odpisuje się na komentarze ;) z góry dziękuję! (*^.^*)

Suwaczek z babyboom.pl

"Don't tell me you do not want someone who is simple, ordinary, uncomplicated? Instead you want someone who is hypocrite, pre-packaged, and defensive? In fact, many times I would think, I might as well be that hypocrite, but after just one day, I would discover that I really cannot go on...I like the real me very much. (Do you) want me to do phony things? I just cannot do it.
- ZaiZai"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...